اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان:

فرم پوشش دانش‌آموزان هرمزگانی تغییر نمی‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: فرم پوشش دانش‌آموزان هرمزگانی در سال تحصیلی جدید تغییر نمی‌کند.

فرم پوشش دانش‌آموزان هرمزگانی تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد‌ آخوندی صبح امروز در نشستی با حضور مسئولان آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اینکه فرم پوشش دانش‌آموزان هرمزگانی طی سال جدید تحصیلی تغییر نخواهد کرد، اظهار داشت: دانش‌آموزان پایه‌های اول ابتدایی و اول دبیرستان نیز برای سال تحصیلی جدید نیازی به تغییر فرم ندارند و برابر نمونه سال گذشته تحصیلی ملزم به تهیه فرم مدارس هستند.

وی افزود: طرح یکپارچه‌سازی لباس دانش‌آموزان برابر مصوبه شورای آموزش و پرورش استان از سال 1388 برای دختران و از سال 1389 برای دانش‌آموزان پسر در استان آغاز شد و امسال به طور 100 درصد اجرا می‌شود.

مدیر‌کل آموزش و پرورش  هرمزگان ادامه داد: پوشش دانش‌آموزان دختر در مقطع ابتدایی مانتو و شلوار صورتی و مقنعه سفید و برای پسران شلوار طوسی سیر و پیراهن آبی روشن است.

آخوندی ادامه داد: در مقطع راهنمایی (دوم و سوم) نیز دانش‌آموزان دختر مانتو و شلوار کرم و قهوه‌ای کم‌رنگ با مقنعه کرم و پسران شلوار قهوه‌ای و پیراهن کرم می‌پوشند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: فرم دانش‌آموزان دختر دبیرستانی نیز در سال تحصیلی جدید همانند سال گذشته مانتو، شلوار و مقنعه سرمه‌ای و برای پسران شلوار سرمه‌ای و پیراهن آبی است.

وی ادامه داد: طرح یکسان‌سازی فرم لباس دانش‌آموزان به منظور ایجاد یکپارچگی و جلوگیری از ایجاد نگرش طبقاتی در مدارس است که نقش بسیار مهمی در آرامش فکری دانش‌آموزان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان یادآور شد: دانش‌آموزان و اولیا در صورت هر گونه ابهام در نوع و رنگ لباس می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان، مدارس، صنوف و یا سایت اداره‌کل آموزش و پرورش مراجعه کرده و برابر پوستر لباس‌ها، اقدام به تهیه فرم مدارس کنند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول