اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان‌غربی:

7 طرح برای واگذاری به سرمایه‌گذار در دست اقدام است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: امسال این شرکت هفت طرح در دست اقدام برای واگذاری به سرمایه‌گذاران دارد.

7 طرح برای واگذاری به سرمایه‌گذار در دست اقدام است

مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مهم‌ترین طرح‌های در دست اقدام برای واگذاری به سرمایه‌گذاران شامل ایجاد تأسیسات فاضلاب شاهین‌دژ، ایجاد تأسیسات فاضلاب قره‌ضیاءالدین، احداث تصفیه‌خانه آب مهاباد، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ماکو، آب‌رسانی به شهر سلماس، آب‌رسانی به شهر خوی و واگذاری تصفیه‌خانه شماره یک ارومیه می‌شوند.

وی اعلام کرد: این طرح‌ها برای اجرا به 12 پروژه ‌تقسیم شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در چهار مورد از این طرح متقاضی سرمایه‌گذاری در حال تهیه مدل مالی است، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل احداث خط انتقال و شبکه‌های جمع‌آوری با برآورد 152 هزار و 261 میلیارد ریال، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب با 67 هزار و 739 میلیارد ریال، احداث خط انتقال و شبکه‌های جمع‌‌آوری قره‌ضیاء‌الدین با 947 میلیارد ریال و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب قره‌ضیاء‌الدین با 553 میلیارد ریال است.

آقازاده با بیان اینکه احداث تصفیه‌خانه آب مهاباد در حال بررسی پیشنهاد سرمایه‌گذار عراقی است، خاطرنشان کرد: برآورد اعتبار برای این پروژه 180 میلیارد ریال به ظرفیت 733 لیتر در ثانیه است.

وی با اشاره به اینکه احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ماکو در قالب دو پروژه تعریف شده است، گفت: این پروژه‌ها شامل تصفیه‌خانه فاضلاب ماکو با برآورد اولیه 88 میلیارد ریال و خط انتقال فاضلاب ماکو با برآورد 685 میلیارد ریال است.

آقازاده ادامه داد: این دو پروژه برای واگذاری به سرمایه‌گذار در مرحله چاپ آگهی نوبت اول قرار دارند.

وی واگذاری تصفیه‌خانه شماره یک ارومیه را با برآورد اعتبار 60 میلیارد ریال به ظرفیت 450 لیتر در ثانیه در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار اعلام کرد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول