اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

عمل جراحی سرطان سینه در پارس‌آباد با موفقیت انجام شد

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد گفت: برای اولین بار عمل جراحی سرطان سینه در بیمارستان امام خمینی (ره) با موفقیت انجام شد.

عمل جراحی سرطان سینه در پارس‌آباد با موفقیت انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ضیاء دادگر اظهار داشت: زنی 40ساله که از درد شانه و گردن به علت سنگینی در سینه به بیمارستان مراجعه کرده بود پس از مثبت بودن نتیجه آزمایشات، تحت عمل جراحی سرطان سینه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این عمل جراحی  دو ساعت به طول انجامیده ابراز داشت: حال عمومی این بیمار رضایت بخش است.

دادگر یادآور شد: این عمل جراحی از نادرترین و کم سابقه‌ترین اتفاقات درسطح استان اردبیل است که برای اولین بار همراه با زیبایی، در این بیمارستان بدون هیچ گونه مشکلی صورت گرفت.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد در ادامه ابراز داشت: خانم‌هایی که از سرطان سینه رنج می‌برند هیچ گونه نگرانی از عمل جراحی آن نداشته باشند چرا که جراحی سرطان سینه همرا ه با زیبایی در این بیمارستان توسط تیم جراحی متخصص صورت می‌گیرد.

دادگر تصریح کرد: در حال حاضر حدود80 درصد از موارد سرطان سینه قابل درمان با روش عمل جراحی با برداشتن توده با حاشیه‌ای از نسج سالم در این بیمارستان انجام و سپس بقیه نسج سینه با انجام رادیوتراپی درمان و از عود بیماری جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول