اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع پزشکی طوبی مازندران:

مجتمع پزشکی طوبی با محدودیت فضا مواجه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع طوبی استان مازندران گفت: مجتمع پزشکی طوبی با محدودیت فضا مواجه است.

مجتمع پزشکی طوبی با محدودیت فضا مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید وحید حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اعلام اینکه مجتمع طوبی ساری در سال 86 در مرکز استان مازندران راه‌اندازی شد، اظهار داشت: این مجتمع در ابتدا با 15 هیئت علمی شروع به فعالیت کرد.

وی با اعلام اینکه میزان پذیرش بیماران این مجتمع در ابتدا حدود 100 بیمار در روز بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه بیش از 2 هزار بیمار در این مرکز ویزیت می‌شوند.

مدیرعامل مجتمع پزشکی طوبی استان مازندران در ادامه به دیگر فعالیت‌های پزشکی مجتمع طوبی نظیر سنگ شکن کلیه، اندوسکوپی، کولونوسکوپی، اورولوژی، آزمایشگاه، سونوگرافی اشاره کرد و گفت: آزمایشگاه این مرکز روزانه حدود 300 نفر را پذیرش می‌کند.

این مسئول با اشاره به افزایش تعداد اعضای هیئت علمی مجمتع طوبی از انجام عمل‌های سرپایی، جراحی پوست، جراحی عمومی اطفال در این مرکز خبر داد و یادآور شد: چهار فوق تخصص قلب نیز در این مرکز مشغول فعالیت هستند.

حسینی در ادامه دیگر اقداماتی که در مرکز  درمانی انجام می‌شود را فعالیت بخش آنکولوژی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر دو فوق تخصص آنکولوژی در این مرکز مشغول فعالیت هستند و روزانه حدود 30 تا 40 بیمار در این مرکز با تعرفه دولتی درمان می‌شوند.

وی از راه‌اندازی بخش سنجش تراکم استخوانی در مرکز درمانی طوبی ساری خبر داد و ابراز داشت: خرید دستگاه نوار مغز، خرید دستگاه اکو و نیز افزایش تعداد تخت‌های آنکولوژی نیز در برنامه کاری این مرکز قرار دارد.

این مسئول با اعلام اینکه تعداد مراجعه‌کنندگان بخش گوارش در این مرکز زیاد است از خرید دستگاه دیگر آندوسکوپی در این مرکز خبر داد و گفت: فعالیت یکی از پزشکان فوق تخصص گوارش نیز در این مرکز از حدود سه ماه پیش آغاز شد.

مدیرعامل مجتمع درمانی طوبی مازندران در ادامه با اشاره به دولتی‌بودن تعرفه پزشکان فوق تخصص در این مرکز تصریح کرد: همه تلاش ما این است که  همه مراجعه‌کنندگان به این مرکز ویزیت شوند.

وی ادامه داد: بسیاری از بیماران خارج از استان مازندران نیز در این مرکز درمانی ویزیت می‌شوند.

حسینی با اعلام اینکه همه تلاش ما این است که پاسخگوی نیاز بیماران باشیم، بیان داشت: با توجه به محدودیت مکانی که داریم در حال حاضر امکان گسترش این مرکز وجود ندارد و در تلاش هستیم تا با امکانات موجود نسبت به خدمات‌دهی مطلوب به بیماران اقدام کنیم.

این مسئول یادآور شد: مجموعه درمانی طوبی ساری با توجه به پایین‌بودن تعرفه پذیرش بیماران و حضور فوق تخصص‌های پزشکی مورد توجه وزارت بهداشت و درمان قرار گرفت.

مدیرعامل مجتمع درمانی طوبی مازندران متذکر شد: تاکنون مسئولان وزارت بهداشت و درمان چندین بار از این مجموعه بازدید کردند و احتمال الگوبرداری این مرکز برای سایر نقاط کشور وجود دارد.

وی در پاسخ به برخی انتقادات خبرنگاران در مورد این مرکز اذعان داشت: حجم بالای بیماران و نبود فضا مهم‌ترین دغدغه ما است و امیدواریم با راه‌اندازی طوبی شعبه 2 در ساری برخی بیماران به این مرکز مراجعه کنند.

مدیرعامل مجتمع پزشکی طوبی در پایان قول داد که نسبت به رفع‌ دغدغه‌های مطرح شده توسط خبرنگاران در اسرع وقت اقدام کند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول