اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

تلقی از روابط عمومی در کهگیلویه و بویراحمد پوستر چسبانی است

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه در استان ما چه در نزد مدیران و چه در نظر ارباب رجوع و افکار عمومی روابط عمومی‌ها تنها وظیفه تهیه بنر و نصب پرچم و پوستر چسبانی را دارند.

تلقی از روابط عمومی در کهگیلویه و بویراحمد پوستر چسبانی است

آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه روابط عمومی در ذات خود وظایف مهمی را در یک دستگاه بر عهده دارد که اکنون بر بسیاری پوشیده است، اظهار کرد: در بیشتر مناطق کشور و در کهگیلویه و بویراحمد از همه جا بیشتر مردم و مدیران با وظایف این نهاد آشنا نیستند.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان این استان ابراز داشت: روابط عمومی مغز یک دستگاه و اداره محسوب می‌شود ولی اکنون چنین برداشتی از این بخش در ادارات توسط مدیران و ارباب رجوع نمی‌شود.

قنبرزاده ادامه داد: روابط عمومی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد اگر ضعیف عمل می‌کنند به این دلیل است که مدیران برای این جایگاه ارزش قائل نیستند و دیدگاه سنتی و قدیمی هنوز در دستگاه‌های اجرایی ما در زمینه اطلاع‌رسانی غالب است.

این مسئول و دست‌اندرکار امور روابط عمومی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دیدگاهی که اکنون در این استان نسبت به روابط عمومی وجود دارد پوستر چسبانی و تهیه بنر و نهایت آن تولید عکس و چسباندن آگهی به در و دیوار است.

قنبرزاده افزود: همین موجب شده که بسیاری از همکاران روابط عمومی ما در سطح این استان روحیه خودباوری را از دست داده و به فکر کار علمی و نوین در زمینه اطلاع‌رسانی نباشند.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متأسفانه در برخی دستگاه‌های مهم استان ما به دلیل همین تفکر غلط، ابتدایی‌ترین لوازم اطلاع‌رسانی وجود ندارد، تصریح کرد: بسیاری از دستگاه‌ها یا سایت اطلاع‌رسانی ندارند و یا اگر سایتی نیز هست چندین سال است که خبری روی آن‌ها نرفته و در خاموشی کامل به سر می‌برند.

قنبرزاده همین امر را موجب اطلاع‌رسانی ضعیف از کار دستگاه‌ها در استان دانست و گفت: کارهای زیادی در کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف از جمله عمران و آبادانی می‌شود که مردم از آن بی‌خبرند.

وی افزود: آن گونه که برخی دوستان همکار ما کمبود امکانات را مطرح می‌کنند موافق نیستم ولی با وجود مشکل اساسی کمبود نیروی انسانی در روابط عمومی‌های این استان موافقم.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شاید همین کمبود موجب شده تا برخی احساس کنند تنها وظیفه روابط عمومی‌ها پوستر چسبانی است.

به گفته قنبرزاده هنگامی که به دلیل کمبود نیروی انسانی مجبور شویم کارهای زیربنایی را کنار گذاشته و به امور روزمره بپردازیم چنین طرز تلقی در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره وجود خواهد داشت. 

وی با قدردانی از توجه خوب مسئولان ورزش و جوانان به دایره روابط عمومی خاطرنشان کرد: سایت اطلاع‌رسانی این اداره‌کل روزانه بین پنج تا 10 خبر تولیدی داشته و تمامی اخبار ورزش و جوانان این استان در جای جای آن به سمع و نظر علاقه‌مندان به ورزش و جوانان می‌رسد.

قنبرزاده ارتباط کنونی میان روابط عمومی‌ها و مطبوعات و رسانه‌ها در استان را خوب ذکر کرد و گفت: با همه ارتباطاتی که وجود دارد هنوز این حلقه اطلاع‌رسانی کامل نشده و انتظاراتی که هر دو طرف از یکدیگر دارند به درستی برآورده نشده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول