اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هاپکیدو ایران خبر داد

برگزاری رقابت‌های هاپکیدو مردان کشور در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هاپکیدو ایران از برگزاری یازدهمین دوره هاپکیدو مردان کشور و انتخابی تیم ملی در بهمن جاری در اصفهان خبر داد.

برگزاری رقابت‌های هاپکیدو مردان کشور در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا هاشم‌پور عصر امروز در جریان برگزاری آزمون ارتقای کمربند رزمی‌کاران انجمن مرکزی هاپکیدو ایران و خاورمیانه، اظهار داشت: آزمون کمربندهای زیر مشکی به صورت ماهانه در انجمن مرکزی هاپکیدو برگزار می‌شود و از افرادی که زمان‌بندی آن برای گرفتن کمربند را دارند آزمون به عمل می‌آید.
وی با اشاره به اینکه در آزمون تمام رده‌های سنی حضور دارند، افزود: افرادی می‌توانند در آزمون شرکت کنند که زمان‌بندی آزمون را طی کرده باشند و فراگیری تکنیک‌های مربوطه از دیگر ملاک شرکت در آزمون ارتقای کمربند است.
نماینده فدراسیون جهانی هاپکیدو در ایران و خاورمیانه، ملاک‌های ارتقای کمربند توسط هنرجویان را دارای یک زمان‌بندی عنوان کرد و یادآور شد: همزمان با آن فراگیری و اجرای تکنیک‌های مربوطه، برنامه‌های آمادگی جسمانی و انعطاف‌پذیری از دیگر ملاک‌ها است.
به گفته وی، دوره‌های داوری، کلاس‌های توجیهی و آموزش داورهای جدید درجه سه برای آمادگی و حضور در یازدهمین دوره مسابقات هاپکیدو مردان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نیز در 26 و 27 بهمن امسال در اصفهان و به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
هاشم‌پور ابراز داشت: هفتمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی بانوان کشور در 20 و 21 بهمن جاری در خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط انجمن هاپکیدو ایران، خاطر نشان کرد: تاکنون 11 دوره مسابقات قهرمانی کشوری، دوره‌های مختلف مربیگری بین‌المللی و ملی با حضور آقایان و بانوان برگزار شده است.
رئیس انجمن هاپکیدو ایران اضافه کرد: در حال حاضر در این آکادمی حدود 650 نفر و در سطح کشور بیش از هفت هزار نفر در این رشته فعالیت دارند و از سال 81 تاکنون 15 ورزشکار در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی قهرمان شده‌اند.
وی، درباره فعالیت‌های آینده انجمن مذکور، بیان داشت: مسابقات جهانی هاپکیدو در تیر امسال در کشور لتونی برگزار شد و دوره‌های بین‌المللی داوری و مربیگری در کشور ترکیه و مسابقات آسیای هاپکیدو در بهمن سال جاری با همکاری فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور در جزیره قشم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول