اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس سبک فول هاپکیدو کشور خبر داد:

برگزاری استاژ فنی سبک فول هاپکیدو مازندران در آمل

خبرگزاری فارس: بنیانگذار و رئیس سبک فول هاپکیدو گفت: جمعه شب استاژ فنی سبک فول هاپکیدو استان مازندران در شهرستان آمل برگزار شد.

برگزاری استاژ فنی سبک فول هاپکیدو مازندران در آمل
علی شکری‌پور جمعه‌شب در حاشیه استاژ فنی سبک فول هاپکیدو استان مازندران در سالن رزمی قدیر شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها با حضور حدود 60 رزمی‌کار به میزبانی آمل برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه در این دوره شش شهر مازندران حضور دارند، گفت: شهرهای آمل، ساری، بهشهر، چالوس، کلارآباد و شهسوار در این دوره اعطای کمربند حضور فعال دارند.
بنیانگذار و رئیس سبک فول هاپکیدو کشور با اعلام اینکه جهانی شدن این سبک و حضور در رقابت‌های المپیک از مهم‌ترین خواسته ما است، بیان داشت: هم اکنون 18 استان کشور زیر پوشش ما قرار دارند و مرکزیت سبک فول هاپکیدوی کشور در شهرستان آمل است.
شکری‌پور با اشاره به اینکه باید بیشتر به این رشته ورزشی که دارای ظرافت و زیبایی‌های خاصی است از سوی خانواده‌ها و مسئولان توجه شود، اظهار داشت: از برنامه‌های مهم آینده ما برگزاری مسابقات استانی و کشوری است و همچنین تیم منتخب فول هاپکیدوی کشورمان برای مسابقات برون مرزی خود را آماده می‌کند.
 
* اعزام ملی‌پوشان فول هاپکیدو به مسابقات برون مرزی گرجستان
وی اضافه کرد: ملی‌پوشان کشورمان اواسط آذرماه به مسابقات برون مرزی کشور گرجستان اعزام می‌شوند که این مسئله هم اکنون در شورای برون مرزی مطرح شده و به تایید می‌رسد.
بنیانگذار و رئیس سبک فول هاپکیدو کشور با تاکید اینکه هیچ حمایتی از این رشته ورزشی از سوی مسئولان مازندران صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: همه مسابقات، استاژ و امکانات ورزشی به صورت شخصی بوده و حمایتی از سوی مسئولان نمی‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول