اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هاپکیدو ایران:

گیلان قهرمان هاپکیدو کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هاپکیدو ایران گفت: گیلان در یازدهمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور در اصفهان رتبه نخست این رقابت‌ها را به دست آورد.

گیلان قهرمان هاپکیدو کشور شد

محمدرضا هاشم‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کسب موفقیت هاپکیدو گیلان در رقابت‌های قهرمانی کشور، اظهار داشت: یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور هاپکیدو به مدت دو روز در اصفهان برگزار شد.

وی، ادامه داد: این رقابت‌ها به منظور انتخاب برترین‌های سال 90 برای اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی 2012 در 27 و 28 بهمن امسال در اصفهان برگزار شد.

این مسئول، با بیان اینکه در این رقابت‌های کشوری 275 ورزشکار هاپکیدو در چهار رده سنی و از 12 استان کشور حضور داشتند، افزود: در پایان این رقابت‌ها گیلان با کسب 24 طلا، 13 نقره و 5 برنز رتبه نخست را از آن خود کرد.

وی، ابراز داشت: استان خراسان با 6 مدال طلا، 6 مدال نقره و 6 برنز و استان لرستان با کسب دو طلا، پنج نقره و پنج برنز عناوین دوم و سوم رقابت‌های مذکور را به دست آوردند.

به گفته هاشم‌پور، نفرات برتر این رقابت‌ها به زودی به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به اسامی مدال‌آوران هاپکیدو قهرمانی کشور بیان داشت: در رده سنی بزرگسالان در وزن 55 کیلوگرم علی رضازاده از گیلان به مقام نخست رسید و محمد طهماسبی از لرستان و علیرضا نیاکویی‌نژاد از تهران دوم و سوم شدند.

رئیس انجمن هاپکیدو ایران، محمد طالبی از خراسان، فاضل اسماعیلی از مازندران و محمد عبدالعلی اوغلی از اردبیل را جزو نفرات برتر در وزن 60 کیلوگرم رقابت‌های مذکور عنوان کرد.

وی، اضافه کرد: در وزن 65 کیلوگرم نیز پژمان روشنی از تهران، محمد پروانه از خراسان، حبیب پروانه از خراسان و در وزن 70 کیلوگرم محسن روشنی از تهران، سعید خسروی از قزوین، حسن جباری از خراسان، در وزن 75 کیلوگرم مصطفی عباسی از گیلان، رضا جوازی از گیلان و بیژن بیرانوند از لرستان مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

هاشم‌پور، با معرفی نفرات برتر در وزن 80 کیلوگرم ابراز داشت: در این وزن نیز اسفندیار کاسی‌خواه از گیلان، سعید سلیمانی از تهران، احسان خالقی پور از مازندران، در وزن 85 کیلوگرم ساسان یوسف‌پور از گیلان، قاسم نظری از گیلان و امین سهرابی بیرانوند از لرستان دارای مقام شدند.

به گفته وی، سید محمد موسوی و رهام آذلش، پارسا حیدری و رضا رخش از گیلان و علی خان‌تبار، حسین عباس‌زاده از مازندران جزو قهرمانان رده سنی نونهالان هستند.

این مسئول، قهرمانان رده سنی نوجوانان را یونس هاشم‌پور و سید مصطفی ابراهیمی از گیلان، عماد دولتی و محمدجواد فتحی از خراسان و حمید صالحی و محمدرضا محمدی از قزوین عنوان کرد.

وی افزود: در رده سنی جوانان نیز محمد لتکه‌چی و محمد کشوردوست از گیلان، سجاد دولتی و محمد اسماعیلی از خراسان و امیررضا عباس‌زاده و سید روح‌الله تقی‌زاده از مازندران و رده سنی بزرگسالان نیز محمد ایزدیار و معین نجف‌زاده از گیلان، سجاد هاشم‌پور و محمد لتکه‌چی از گیلان و حسین نظافت‌ و محمد پروانه از خراسان به رتبه‌های نخست تا سوم دست یافتند.

هاشم‌پور به بخش دفاع شخصی تیمی اشاره کرد و یادآور شد: هاپکیدو گیلان مقام نخست دفاع شخصی تیمی رقابت‌ها مذکور را به دست آورد و تیم استان خراسان نیز دوم شد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول