اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی استان اردبیل:

امسال 398 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: بانک کشاورزی استان اردبیل در سال جاری بیش از 398 میلیارد ریال تسهیلات را برای 6 هزار و 270 نفر از مشتریان خود پرداخت کرده است.

امسال 398 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم

عقیل وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته نیز در مجموع بیش از 2 هزار و 604 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم که بنا داریم تا پایان امسال رقم تسهیلات پرداختی ما به یک‌هزار و 660 میلیارد ریال برسد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار، سرمایه ملی و نقش بانک کشاورزی در تحقق این شعار گفت: نقش بانک کشاورزی در تامین معیشت و غذای انسانی و تولید محصولات کشاورزی به عنوان یک بازوی توانمند قابل انکار و کتمان نیست.

وکیلی بیان داشت: در تامین و فراهم کردن غذای سالم و معیشت شایسته مردم نقش پیشتاز ارائه می‌کنیم به طوری که ماموریت فعالان این بخش را بر اساس آیات الهی عبادت، اطاعت و انجام ماموریت الهی می‌دانیم.

مدیر ستادی بانک کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: توسعه بخش کشاورزی یکی از اهداف متعالی نامگذاری سال است که همه ما می‌دانیم در کنار علم و دانش، ابزار کار و نیروی انسانی ماهر و مدیریت از عوامل اصلی تولید موفقیت‌ آمیزی است که می‌توانیم بانک کشاورزی را در تامین سرمایه کافی این بخش یک ابزار کارآمد بدانیم.

وی به حوزه کاری متعدد بانک کشاورزی به عنوان یک مجموعه هم عرض در توسعه و تعالی این بخش اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی در 80 سال فعالیت با برکت خود بازوی قوی و کارآمد دولت در اجرای سیاست‌های تامین مالی برای فعالان اقتصادی ویژه بخش کشاورزی کشور محسوب می‌شود.

وکیلی در ادامه اظهار داشت: این مجموعه در توسعه پایدار بخش افزایش توان تولید، و ایجاد اشتغال به همراه ارتقای سطح زندگی روستاییان و کاهش فاصله طبقاتی اقشار مختلف جامعه ایفاگر نقش اساسی بوده و در این زمینه در سال تولید ملی نیز می‌کوشد به بهترین نحو انجام وظیفه کند.

این مسئول در پایان بیان داشت: بانک کشاورزی با پرداخت تسهیلات و همچنین زمینه‌سازی برای توانمندی بخش کشاورزی در تلاش است تا خودکفایی واقعی را در این بخش رقم بزند که انتظار داریم در فرایند شکل گرفته بتوانم انجام وظیفه کرده در خدمت فعالان این بخش باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول