اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

تکلیف اداره‌های بدون روابط عمومی مشخص شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس در جمع منتخبان شورای روابط عمومی شهرستان چالوس تاکید کرد: تکلیف اداره‌های بدون روابط عمومی باید زودتر مشخص شود.

تکلیف اداره‌های بدون روابط عمومی مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، این مراسم ظهر امروز با حضور فرماندار چالوس، معاون وی و مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان مردم نهاد و خبرنگاران برگزار شد.

فرماندار چالوس در این جلسه با اشار به جایگاه روابط عمومی‌ها در ارائه گزارش‌های عملکردی ادارات بیان داشت: امروزه روابط عمومی‌ها نه فقط به عنوان یک واحد که در ایام مناسبتی اقدام به نصب پارچه نوشته می‌کردند بلکه به عنوان چشم بینا و گوش شنوای دستگاه‌ها باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند.

سید قدیر رضایی با اشاره به اینکه باید نقش روابط عمومی برای مدیران تبیین شود دستور داد تا ظرف کمترین زمان ممکن اداراتی که وضعیت مسئولان روابط عمومی‌های آنها مشخص نیست نسبت به ساماندهی آن اقدام کنند.

به گزارش فارس، در این انتخابات مجید بحری از انتقال خون چالوس با 32 رای اول، محمد سرداری‌نژاد از شهرداری کلاردشت با 29 رای دوم، رمضانی از آموزش و پرورش چالوس با 24 رای سوم، محمدرضا قلی پور از دانشگاه آزاد اسلامی چالوس با 21 رای چهارم، ساسان شیخی از جامعه ورزش چالوس با 19 رای پنجم، شهرام کیا از مخابرات نوشهر و چالوس و حسن بهرامی از شهرداری هچیرود هر کدام  با 18 رای ششم و خانم صفایی از فنی و حرفه ای نوشهر و چالوس با 15 رای هفتم شدند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول