اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل خبر داد

ساماندهی بیش از 2 میلیون سند ولادت و وفات در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: 2 میلیون و 657 هزار و 228 سند ولادت و وفات در اردبیل ساماندهی شد.

ساماندهی بیش از 2 میلیون سند ولادت و وفات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله امینی ظهر امروز در بازدید از مراحل اجرایی طرح آرشیو الکترونیکی در اردبیل اظهار داشت: این ساماندهی در راستای اجرای طرح عملیات بزرگ مستند‌سازی اسناد و سجلی مردم اجرایی شده و ما نسبت به اسکن این تعداد از اسناد هویتی در اردبیل اقدام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح بزرگ آرشیو الکترونیکی اسناد تاکنون 2 میلیون و 657 هزار و 228 سند اسکن شده که از این تعداد یک میلیون و 233 هزار و 837 مورد از اسناد نهایی شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل یادآور شد: از کل اسناد اسکن شده 2 میلیون و 50 هزار و 314 سند مربوط به اسناد ولادت و 608 هزار و 913 مورد نیز مربوط به اسناد وفات می‌باشد.

امینی تعداد اسناد داده آماری شده را نیز یک میلیون و 908 هزار و 834 سند و تعداد اسناد آماده ارسال را نیز 366 هزار و 106 سند اعلام کرد.

این مسئول افزود: عملیات اسکن اسناد در تمامی شهرها و بخش‌ها به پایان رسیده که شهرستان اردبیل و گرمی با پیشرفت چشمگیری در حال انجام است.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل اجرای طرح بزرگ آرشیو الکترونیکی اسناد را گامی بزرگ در راستای ماندگار کردن هویت اسناد سجلی اعلام کرد و ادامه داد: ثبت احوال استان با جدیت تمام این طرح را اجرایی می‌کند و تا آخرین شناسنامه نیز نسبت به آرشیو الکترونیکی اقدام خواهد کرد.

امینی با اشاره به تعداد شناسنامه‌های صادر شده در سال گذشته نیز تصریح کرد: در سال گذشته نیز 85 هزار مورد شناسنامه در استان اردبیل صادر شده بود.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر شناسنامه‌هایی که نیاز به عکس‌دار شدن دارند، شناسنامه‌هایی که دچار آبگرفتگی شده‌اند و همچنین شناسنامه‌های المثنی مشمول اجرای این طرح می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول