اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول 2 سال گذشته صورت گرفت

صدور 5400 جلد شناسنامه مکانیزه در بویین ‌زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بویین زهرا گفت: در طول 2 سال گذشته بیش از 5484 جلد شناسنامه مکانیزه طرح جدید برای افراد بالای 15 سال این شهرستان صادر شده است.

صدور 5400 جلد شناسنامه مکانیزه در بویین ‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، بهروز زمانی صبح امروز در جلسه ثبت احوال شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در طول 2 سال گذشته بیش از 5484 جلد شناسنامه مکانیزه طرح جدید برای افراد دارای شرایط سنی بالای 15 سال توسط اداره ثبت احوال این شهرستان صادر شده است، اظهار کرد: تمام شناسنامه‌های صادره توسط اداره ثبت احوال شهرستان بویین زهرا پس از طی مراحل مختلف اداری در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی افزود: در سال جاری نیز با تلاش و جدیت پرسنل این اداره تعداد قابل‌ توجهی از این جلد شناسنامه‌های مکانیزه و الکترونیکی صادر شده و در اختیار همشهریان بویین زهرایی قرار می‌گیرد.

زمانی عنوان کرد: همچنین در طول سال گذشته اقدامات و برنامه‌هایی نیز در خصوص سرشماری جزئی و موقتی ثبتی در این شهرستان به انجام رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه راه‌اندازی شبکه‌های اینتر‌نت برای پاسخگویی هرچه بهتر به درخواست‌های مردمی از فعالیت‌های دیگر این اداره بوده است، بیان کرد: در این حوزه همیاری و تعامل دستگاه‌های دیگر شهرستان بویین زهرا نقش تأثیر‌گذار و سازنده‌ای را داشته است.

زمانی با بیان اینکه در حوزه افتتاح شعب نمایندگی ثبت احوال در این شهرستان نیز تاکنون اقدامات مؤثری انجام شده است، تصریح کرد: ساختمان نمایندگی‌های ثبت احوال در بخش‌های شال و دانسفهان شهرستان بویین زهرا در سال 90 با اعتباری بسیار ویژه راه‌اندازی و با حضور مسئولان به ‌بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به لزوم ایجاد طرح‌های زیر بنایی در راستای توسعه هرچه بیشتر دولت الکترونیک در کشور اظهار کرد: از مسئولان انتظار داریم تا با مساعدت‌های ویژه خود زمینه را برای تحقق این مهم در شهرستان بویین زهرا فراهم کرده و موجب افزایش شاخصه‌ها در این بخش مهم شوند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تصویربرداری از اسناد ولادت برای نگهداری و آرشیو آنها فعالیت دیگری است که در طول سال در این اداره انجام می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم که با تلاش و دغدغه بیشتر مسئولان عرصه را برای حل مشکلات ثبتی در کشور فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول