اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع):

نبود رهبری عامل توقف نهضت‌های آزادی‌بخش

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نبود رهبری صالح عامل توقف نهضت‌های آزادی‌بخش است.

نبود رهبری عامل توقف نهضت‌های آزادی‌بخش

حجت‌الاسلام عبدالله فیاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل تاثیر انقلاب اسلامی را در بیداری اسلامی و جنبش‌های منطقه‌ای فوق‌العاده توصیف کرد و اظهار داشت: از سال 42 که امام راحل جرقه انقلاب را روشن کردند از همان زمان روحیه استکبار ستیزی ملت ایران به قلیان آمد و مردم عاشورایی و کربلایی ایران با تاسی به فرهنگ مقاومت، دشمنان خونخوار انقلاب اسلامی و ایران را به زانو درآوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: دشمنان ما که تحمل و باور نداشتند حیات خلوت آنها در زمان رژیم سابق به یک سد محکم در برابر باج خواهی آمریکا و ایادی غرب تبدیل شده بیش از 33 سال است با نقشه‌ها و ترفندهای گوناگون سعی می‌کنند جلوی گسترش اسلام و اندیشه‌های آن را بگیرند.

فیاضی خاطرنشان کرد: در این بین آنچه در بیداری اسلامی در منطقه و حرکت امت اسلامی علیه استکبار قابل تامل است اینکه بسیاری از این نهضت‌ها به دلیل نبود رهبری صالح و هدایت‌های واقعی به مسیر انحرافی افتادند.

وی تصریح کرد: امت اسلامی باید با تکیه بر توان رهبری صالح بتواند انقلاب‌های خودشان را از آسیب‌ها و شیطنت استکبار مصون نگه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل نعمت ولایت را نعمت بی‌بدیل در راهبری اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: تا زمانی که در ممالک تونس، لیبی، مصر، بحرین و عربستان رهبران دینی و عالمان حقیقی وارد میدان نشوند مصون نگه داشتن نهضت‌ها و انقلاب‌ها از دست شیطنت‌های استکبار کار سخت و پیچیده‌ای است.

این مسئول اظهار داشت: ایران اسلامی ما به برکت رهبری صالح و بصیر در 33 سال گذشته از پیچ‌ها و گردنه‌های صعب‌العبور متعدد گذشته و امروز بیشترین هجمه به انقلاب اسلامی را از این منظر شاهد هستیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول