اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تامین تجهیزات پزشکی مادرتخصصی وزارت بهداشت خبر داد

تجهیز فاز نخست بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد تا پایان آبان‌

خبرگزاری فارس: مدیر تهیه و تامین تجهیزات پزشکی شرکت مادرتخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: فاز نخست بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد تا پایان آبان‌ماه تجهیز می‌شود.

تجهیز فاز نخست بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد تا پایان آبان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، روح‌الله مزینانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: شرکت مادرتخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور تعدیل قیمت‌های بازار وارد کار شده و هم‌زمان با بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد، تجهیز بیمارستان‌های کوثر سمنان، ولایت دامغان، محمدی کرمانشاه و نورافشان تهران را نیز در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه خریدهای حجمی را از تولید داخل مهیا کردیم و سعی داریم از تجهیزات با کیفیت تولید ملی برای تجهیز این بیمارستان‌ استفاده شود، گفت: با بازدیدی که از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد انجام شد، مواردی که باید در سازه این بیمارستان اصلاح شود، اعلام شده و در بخش‌های بیمارستانی براساس نوع تخت تجهیزات را مشخص کرده‌ایم.

مدیر تهیه و تامین تجهیزات پزشکی شرکت مادرتخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تمام تجهیزات این بیمارستان را تا اواخر مهرماه جاری تحویل دانشگاه علوم پزشکی لرستان می‌دهد و فاز اول این پروژه تا پایان آبان‌ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مزینانی خاطرنشان کرد: شرکت مادرتخصصی تمام خریدهای خود را براساس قانون مناقصات و از طریق تولیدات داخلی خریداری می‌کند و تمام خریدها مورد تایید اداره‌کل تجهیزات پزشکی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تحریم در مورد کالاهای پزشکی وجود ندارد و تاکنون در این راستا با مشکلی مواجه نشده‌ایم، گفت: خیلی از کالاهای مورد نظر دانشگاه از خریدهای حجمی تامین شده، البته کالاهای پزشکی نباید زودتر از موعد آماده شوند زیرا گارانتی آنها از بین می‌رود.

مزینانی با بیان اینکه شرکت مادرتخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش 100 درصد ماهیت دولتی دارد، یادآور شد: خریدهای ما بنابر فرمایش مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید ملی، بیشتر از کالاهای داخلی صورت می‌گیرد.

مدیر تهیه و تامین تجهیزات پزشکی شرکت مادرتخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تجهیز بیمارستان‌ها یک کار تخصصی است، از این‌رو زمان‌بر است و باید در این زمینه عجله نکنیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول