اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

دهمین وقف جدید مازندران در سال 91 ثبت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: دهمین وقف جدید مازندران در سال 91 به وقوع پیوست.

دهمین وقف جدید مازندران در سال 91 ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران،‌ سیف‌الله سهرابی از وقف دو قطعه زمین به ارزش 457 میلیون و 900 هزار ریال در شهرستان ساری به عنوان دهمین وقف جدید مازندران خبر داد.

سهرابی افزود: واقفان خیراندیش فیروز آذرنوش، محمدعلی قاسمی و قربان قاسمی در اقدامی خیرخواهانه، هفته قبل با حضور در اداره اوقاف شهرستان ساری با رضایت کامل و خلوص نیت دو قطعه زمین به مساحت 241 مترمربع را وقف کردند.

این مسئول تصریح کرد: این واقفان نیک‌اندیش موضوع نیت خود را کمک به نیازمندان، کمک در احداث و تعمیر مسجد و کمک به حادثه‌دیدگان بلایای طبیعی و سوانح قرار دادند.

مدیرکل اوقاف مازندران ادامه داد: برای این وقف جدید وقف‌نامه رسمی توسط اداره اوقاف شهرستان ساری تهیه شده است و ارزش آن 457 میلیون و 900 هزار ریال است.

وی با اشاره به اینکه این وقف، دهمین وقف جدید به وقوع پیوسته در استان مازندران در سال 91 است، گفت: از همه نیکوکاران درخواست می‌شود تا با حضور در ادارات اوقاف و امور خیریه اموال و دارایی‌های خود را برای امور و نیازهای روز جامعه وقف کنند تا هم باقیات و صالحات برای آنان باقی بماند و هم عواید حاصل از این موقوفات برای مسایل اجتماعی و انسانی جامعه صرف شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول