اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی از فعالیت‌های دانشکده خبر مشهد تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی از فعالیت‌های دانشکده خبر مشهد برای توسعه کمی و کیفی آموزش‌های رسانه‌ای قدردانی کرد.

استاندار خراسان‌رضوی از فعالیت‌های دانشکده خبر مشهد تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در بخشی از متن تقدیرنامه استاندار خراسان‌رضوی خطاب به "سیدرضا امیرجهانشاهی" رئیس دانشکده خبر مشهد آمده است: تقارن روز خبرنگار با ماه نزول قرآن و لحظه‌های ناب سوگند حضرت ربوبی به قلم به عنوان امانتی در مسیر تزکیه نفس و حفظ عزت شناخت حق و باطل فرصت مغتنمی است تا از این اوقات معنوی برای دعا و نیل به کمال و تعالی مدد بگیریم.

محمود صلاحی می‌افزاید: در دنیای متلاطم امروز بی‌تردید خبرنگاران عزیز ما با بینش عمیق و توانمندی‌های تحلیلی و اطلاعات گسترده رسانه‌ای از حساسیت و اهمیت رسالتشان در برابر مواضع خصمانه استکبار، زورگویی دامنه‌دار صهیونیست و غفلت تاریخی حکام مرتجع منطقه مطلع و به مسئولیت سنگینی در انعکاس هر چه بیشتر پرتو ولایت در جهان اسلام، حمایت از بیداری اسلامی و صیانت از خون‌هایی که برای واژگونی کاخ‌های فرعونی بر زمین ریخته، به خوبی واقفند.

بخش پایانی این تقدیرنامه حاکی است: با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به رئیس و پرسنل دانشکده خبر مشهد که به کار خطیر پرورش و ارتقای سطح آموزش و خلاقیت همت گمارده‌اید، امیدوارم در ایفای مسئولیت خود که پویایی و اعتلای جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور و استان خراسان‌رضوی را به دنبال خواهد داشت، بیش از پیش موفق باشید.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول