اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 روز پس از عید فطر

لیگ فوتبال مازندران آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال مازندران از آغاز لیگ برتر فوتبال مازندران 2 روز پس از عید فطر خبر داد.

لیگ فوتبال مازندران آغاز می‌شود

حمید رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری لیگ فوتبال مازندران را از بهترین لیگ‌های کشور عنوان کرد و افزود: نیم فصل دوم لیگ فوتبال باشگاه‌های استان پس از ماه مبارک رمضان در رده‌های سنی مختلف دو روز پس از عید بزرگ فطر با انجام مسابقاتی از سر گرفته می‌شود.

وی حضور مازندرانی‌های فوتبالیست در تیم ملی را نسبت به سال‌های گذشته قابل توجه دانست و تصریح کرد: از سوی کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی، 23 بازیکن برای شرکت در اردوی هفت روزه در مجارستان دعوت شدند که از این تعداد دو ملی‌پوش از مازندران هستند.

این مسئول افزود: تیم ملی فوتبال که خود را برای شرکت در بازی‌های نهایی جام جهانی 2014 برزیل آماده می‌کند، در اردوی مجارستان به دیدار تیم ملی تونس خواهد رفت.

رسولی از حضور دو بازیکن مازندرانی در این اردو خبر داد و تصریح کرد: محمدرضا خلعتبری بازیکن فولاد سپاهان اصفهان و مهرداد پولادی بازیکن پرسپولیس تهران به عنوان دو مازندرانی در اردوی آمادگی در مجارستان هستند.

دبیر هیئت فوتبال مازندران در ادامه گفت: اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال از 19 تا 26 مرداد در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تیم ملی فوتبال در روز 25 مرداد در ورزشگاه بوداپست در یک بازی دوستانه و تدارکاتی به دیدار تیم ملی تونس می‌رود.

رسولی تیم ملی را از شانس‌های حضور در جام جهانی 2014 برزیل اعلام کرد و متذکر شد: با حضور مربی و بازیکنان سرشناس و با تجربه، ایران از گزینه‌های اصلی صعود به جام جهانی است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول