اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فجر کویر رفسنجان:

سرمایه‌های فوتبال کرمان شایستگی لازم را دارند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فجر کویر رفسنجان گفت: سرمایه‌های فوتبال کرمان لیاقت و توان اثبات شایستگی‌های خود را دارند.

سرمایه‌های فوتبال کرمان شایستگی لازم را دارند

مهدی نامجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به شکل‌گیری این تیم فوتبال توسط بخش خصوصی اظهار داشت: تیم فجر کویر توسط یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی حمایت می‌شود و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده مقرر شد تا هیئت ‌مدیره شرکت با خریداری امتیاز تیم فوتبال برق شیراز از دسته دوم لیگ فوتبال کشور، فجر کویر را راهی لیگ دسته دوم کشور کنند.

وی شرایط این تیم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: حامی خوبی داریم، ضمن آن که این تیم به لحاظ نفرات جذب شده توان بازی در لیگ دسته اول و دوم کشور را به راحتی دارد و بازیکنان ما نفرات با سابقه و خوش نام فوتبال کرمان هستند و به عنوان سرمربی تیم اطمینان دارم.

مربی سابق تیم فوتبال صنعت مس کرمان از آغاز تمرینات تیمش از سه هفته قبل خبر داد و گفت: پس از پایان تست گیری‌ها اکنون موعد بدن‌سازی فرا رسیده و قرار است به مدت چهار هفته تمرینات بدن‌سازی هوازی را دنبال کنیم.

وی افزود: طی این چهار هفته تمرینات ما در رفسنجان، سرچشمه و در صورت موافقت هیئت‌مدیره در یکی از شهرهای شمالی کشور دنبال می‌شود تا علاوه بر انجام تمرینات بدن‌سازی بتوانیم چند دیدار تدارکاتی را نیز در مقابل حریفانی برگزار کنیم.

نامجو از حضور نفراتی چون ابوالفضل برزگر، ابراهیم فتاحی و علی نورالدینی به عنوان سایر نفرات کادر فنی در این تیم خبر داد و عنوان کرد: به دنبال گرفتن مجوز موافقت رئیس هیئت‌مدیره باشگاه به منظور جذب فرزاد فروزی به عنوان مربی بدن‌ساز تیم هستیم.

وی تصریح کرد: ما مذاکراتی با فروزی داشته‌ایم و در صورت تأیید رئیس هیئت‌مدیره با شرایط مد نظر این مربی قطعا فروزی به عنوان بدنساز در کنار تیم فجر رفسنجان حضور می‌یابد.

نامجو گفت: امیدوارم با توجه به حمایت‌های مسئولان هیئت‌مدیره و با توجه به توان و شایستگی بازیکنان تیم به همراه فجر کویر موفق ظاهر شویم، زیرا معتقدم سرمایه‌های فوتبال کرمان لیاقت و توان اثبات شایستگی‌های خود را دارند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول