اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

صدور روادید سرمایه‌گذاران خارجی در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از امکان صدور روادید برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی از طریق زمینی، دریایی و هوایی در این استان خبر داد.

صدور روادید سرمایه‌گذاران خارجی در گیلان

مهدی سعادتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در گیلان اظهار کرد: سایت‌های همایش مذکور برای ارتباط با سرمایه‌گذاران در سراسر دنیا ایجاد شده است.

وی ادامه داد: کمیته‌های استقبال و اسکان، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، حفاظت و امنیت مراسم اصلی و فرعی، حمل و نقل، امور بین‌الملل و نمایشگاه با نظارت شورای راهبری نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری در گیلان تشکیل شده است.

سعادتی با بیان اینکه دبیرخانه همایش سرمایه‌گذاری بین‌المللی گیلان تشکیل شده است، تصریح کرد: مسئول مستندسازی همایش مذکور مشخص شده است و مدیر اجرایی امور را پیگیری می‌کند.

این مسئول به برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های استان در کنار همایش سرمایه‌گذاری بین‌المللی گیلان اشاره کرد و گفت: گروه‌های ویژه برای ارائه طرح‌ها به سرمایه‌گذاران تمرکز پیدا می‌کنند و مذاکرات را انجام می‌دهند.

استاندار گیلان بر استفاده از تجربه دیگر استان‌ها تاکید کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاران در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری گیلان از توانمندی‌های صنعتی، گردشگری، کشاورزی و بنادر استان بازدید می‌کنند.

وی از امکان صدور روادید برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی از طریق زمینی، دریایی و هوایی در گیلان خبر داد و ابراز کرد: رایزنی با وزیر امور خارجه برای ارتباط با سفارتخانه‌های کشورهای مختلف در ایران آغاز شده است.

سعادتی با اشاره به اینکه رایزنی با سفیران ایران در تمام کشورهای دنیا مبنی بر دعوت سرمایه‌گذاران در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری گیلان انجام شده است، بیان کرد: نمایندگانی با هدف شناسایی سرمایه‌گذاران به نقاط مختلف اعزام می‌شوند.

این مسئول تاریخ رسمی برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری گیلان را 20 و 21 آبان ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: حضور 110 نفر سرمایه‌گذار تاکنون در همایش قطعی شده است.

استاندار گیلان شعار همایش مذکور را تقویت قدرت رقابت‌پذیری، خلق ثروت و رفاه و عدالت اجتماعی نامید و گفت: همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری گیلان یکی از معیارهای ارزیابی مدیران در استان است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول