اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی:

مبارزه با صید غیرمجاز آبزیان در حوزه ارس تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: مبارزه با صید بی‌رویه و غیرمجاز آبزیان در ارس به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

مبارزه با صید غیرمجاز آبزیان در حوزه ارس تشدید می‌شود

شهرام عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال‌های قبل در این حوزه مشکلاتی وجود داشت، به همین دلیل برای مقابله با این امر برنامه‌ریزی کردیم که با همت پرسنل و مرزبانان توانمند این فرماندهی توفیق‌هایی نیز حاصل شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری 156 هزار و 347 کیلوگرم صید غیرمجاز دریایی اعم از ماهی، خرچنگ و ... کشف شد، ادامه داد: همکاری اقشار مختلف جامعه و اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی در مورد نتایج این معضل، می‌تواند به ماموران در امر مبارزه با صید غیرمجاز کمک کند.

عباسی با اشاره به کشف مواد مخدر گفت: چهار ماه نخست سال جاری مرزبانان 200 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کرده‌اند که از این میزان 175 کیلوگرم حشیش، هفت کیلوگرم هروئین و بقیه سایر اقلام مواد مخدر بوده است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه میزان دستگیری متجاوزان مرزی دو درصد کاهش یافته است، گفت: در چهار ماه نخست سال گذشته یک هزار و 322 نفر و در چهار ماه نخست سال جاری یک هزار و 294 نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش کشف ابزار و ادوات تهاجم فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: چهار ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان کشف این ادوات 12 درصد کاهش یافته است.

عباسی تحقق یافتن شعار سال جاری مبنی بر رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را سرلوحه کار این فرماندهی عنوان کرد و اظهار داشت: برای اینکه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی جامه عمل پوشانده شود مرزبانی با تشدید نظارت و افزایش نیرو به حراست از مناطق مرزی آذربایجان‌غربی می‌پردازد به همین دلیل وزارت کشور به این حوزه اعتبارات مناسبی تخصیص داده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول