اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی یزد خبر داد

فعالیت 7 مرکز پژوهشی در مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی یزد

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی یزد گفت: در این مرکز درمانی هفت مرکز پژوهشی اعم از مرکز تحقیقاتی مدیریت بیمارستانی، مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و ... در حال فعالیت هستند.

فعالیت 7 مرکز پژوهشی در مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، محمدرضا میرجلیلی با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌های این مرکز درمانی اظهار داشت: این مرکز درمانی در پنج طبقه دارای 55 هزار متر مربع وسعت است که از نظر وسعت بزرگترین بیمارستان در منطقه جنوب شرق کشور شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی بزرگترین بیمارستان جنوب شرق کشور است که روزانه به طور متوسط تعداد 470 بیمار در حال بستری دارد و تا پایان سال آینده به 700 تخت بستری خواهد رسید.

رئیس مجتمع درمانی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت‌های این مرکز بالای 90 درصد است، عنوان کرد: روزانه 80 تا 90 عمل جراحی در این مرکز انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: از نظر پژوهشی نیز هفت مرکز پژوهشی اعم از مرکز تحقیقاتی مدیریت بیمارستانی، مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و ... در این مجتمع درمانی در حال فعالیت هستند.

میرجلیلی یادآور شد: هم‌اکنون 120 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این بیمارستان مشغول ارائه خمات درمانی هستند که از این تعداد 60 نفر از اعضای هیئت علمی تمام وقت هستند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول