اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهرداری ارومیه خبر داد

عقد قرارداد 270 میلیون تومانی برای اجرای BRT ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهرداری ارومیه گفت: امسال برای اجرای BRT در ارومیه قرارداد 270 میلیون تومانی منعقد شده است.

عقد قرارداد 270 میلیون تومانی برای اجرای BRT ارومیه

عادل فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با وجود اینکه بارها فراخوانی در راستای طرح مطالعه و اجرای خطوط BRT در ارومیه ارائه شده ولی این فراخوان‌ها به نتیجه‌ای منجر نشده بود.

وی با اشاره به قبول مطالعه و اجرای BRT توسط سازمان حمل و نقل ترافیک تهران، تصریح کرد: در این راستا با این سازمان برای مطالعه و اجرای این پروژه عقد قرارداد کرده‌ایم.

فتاحی با اشاره به مبلغ قرارداد منعقد شده در این راستا، افزود: 270 میلیون تومان در این زمینه عقد قرارداد شده است و تا چند روز آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

فتاحی در ادامه با اشاره به عقد قرارداد هفته گذشته پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکت میدان امام حسین(ع) ارومیه، گفت: این قرارداد بین شهرداری ارومیه و شرکت هرم عمران آذر منعقد شده است.

وی اظهار داشت: پروژه فوق با سقف سرمایه‌گذاری 740 میلیارد ریال با مشارکت سه جانبه بین شهرداری ارومیه، شرکت سرمایه‌گذاری هرم عمران آذر و موسسه خیریه خلیفه‌گری عملیاتی می‌شود.

فتاحی تصریح کرد: از تأثیر‌های مثبت این طرح، ساماندهی طرح ترافیکی میدان و فضای شهری آن، ساماندهی ایستگاه‌های BRT و LRT تأمین 23 هزار متر مربع پارکینگ طبقاتی و ورود سرمایه‌گذاران در عرصه‌های خدمات شهری است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول