اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

40 طرح با بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:40 طرح با بیش از 5 میلیارد و 73 میلیون تومان اعتبار به تصویب رسید.

40 طرح با بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار فارس در کرمانشاه، سهراب براندیشه ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: جهاد کشاورزی با 87 درصد، اداره‌کل فنی و حرفه‌ای با 86 درصد و سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه با 82 درصد عملکرد مشاغل خانگی بیشترین پرداختی را نسبت به سهمیه ابلاغی داشته‌اند.

براندیشه تصریح کرد‌: عملکرد دستگاه‌ها استان به‌طور‌ کلی از جلسه گذشته کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری تا‌کنون 13 هزار و 101 طرح مشاغل خانگی، با 46 میلیارد و 858 میلیون اعتبار و 27 هزار و 311 نفر اشتغالزایی بوده است.

وی با اشاره به عملکرد شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: پاوه، سنقر و روانسر در بخش مشاغل خانگی بهترین عملکرد پرداختی را به نسبت جمعیت خود داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: بانک سپه و صادرات به تفکیک با 86 درصد و بانک مسکن با 83 درصد بهترین عملکرد را نسبت به دیگر بانک‌ها در پرداخت سهمیه داشته‌اند.

وی با مقایسه طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل به نسبت سهمیه ابلاغی، تصریح کرد: بانک ملی با 116 درصد، سپه با 114 درصد و رفاه 110 درصد بیشترین معرفی را نسبت به سهمیه ابلاغی در مقایسه با دیگر بانک‌ها داشته‌اند.

براندیشه خاطرنشان کرد: بانک ملت با 106 درصد، بانک صادرات با 105 درصد، بانک مسکن با 100 درصد، بانک تجارت 98 درصد، پست بانک 93 درصد و بانک کشاورزی 83 درصد معرفی به بانک نسبت به سهمیه ابلاغی خود داشته‌اند.

وی میزان پرداخت بانک‌ها را به طرح‌های پرداختی نسبت به سهمیه ابلاغی 66 درصد دانست و گفت: آمار طرح‌های انعقاد قرارداد شده طی هفته‌جاری به تفکیک بانک‌های عامل 206 طرح با اعتبار 11 میلیارد و 950 میلیون تومان است.

براندیشه گفت: در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان 40 طرح با بیش از 5 میلیارد و 73 میلیون تومان اعتبار با اشتغالزایی 73 نفر به تصویب رسید.

در این کارگروه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از آخرین طرح‌های معرفی شده به صندوق توسعه ملی‌، طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری و طرح‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت پرداخت.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول