اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران:

نیاز همه اقشار در ارائه محصولات قرآنی مورد توجه قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران گفت: در ارائه محصولات قرآنی نیاز همه اقشار را در نظر گرفته‌ایم.

نیاز همه اقشار در ارائه محصولات قرآنی مورد توجه قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس زارع صبح امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت مازندران اظهار داشت:  همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران نمایشگاه‌های استانی هم برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه، اشاعه و ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی است، تصریح کرد: مردم انتظار دارند در کنار برگزاری سایر نمایشگاه‌ها به قرآن هم پرداخته شود.

این مسئول با بیان اینکه محصولات متنوعی در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران ارائه شده، ادامه داد: مخاطبان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه دست خالی بر نمی‌گردند و برای همه اقشار محصولات مختلف قرآنی وجود دارد.

وی با اشاره به ارائه 3 هزار عنوان لوح فشرده و 5 هزار عنوان کتاب در موضوعات قرآنی در نمایشگاه قرآن گفت: در ارائه محصولات قرآنی نیاز همه اقشار را در نظر گرفته‌ایم.

زارع با بیان اینکه قرآن به عنوان آخرین کتاب آسمانی راهگشای زندگی است، عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی موجب پیوند بیشتر مردم با این فرهنگ می‌شود.

مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی باید در اشاعه فرهنگ دینی، اسلامی و قرآنی کمک کار اداره کل ارشاد باشند، اذعان داشت: تاثیر اقدامات فرهنگی در جامعه باعث کاسته شدن از معضلات اجتماعی می‌شود.

این مسئول در پایان با بیان اینکه می‌توانیم بسیاری از مشکلات جامعه را از پیش‌روی برداریم، متذکر شد: در این زمینه قرآن باید در سرلوحه امور قرار گیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول