اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پخش از تلویزیون

تله‌فیلم "گزارش گمانه‌های یک ذهن" مراحل پایانی را طی می‌کند

خبرگزاری فارس: یک دستیار کارگردان گفت: فیلم‌برداری تله‌فیلم طنز "گزارش گمانه‌های یک ذهن" به کارگردانی وحید پاکزاد به اتمام رسیده و این فیلم پس از تدوین به احتمال قوی از تلویزیون پخش می‌شود.

تله‌فیلم "گزارش گمانه‌های یک ذهن" مراحل پایانی را طی می‌کند

هاشم شمس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این تله‌فیلم داستان مردی است که دو زن یکی از طایفه‌ای پولدار و دیگری از اقشار عادی جامعه گرفته است.

وی افزود: به صورت اتفاقی مادر یک زن و پدر زن دیگر وی می‌میرند و در مراسم کفن و دفن این دو نفر خواهر یک زن و برادر زن دیگر این مرد با یکدیگر آشنا شده و تصمیم به ازدواج می‌گیرند.

این دستیار کارگردان تصریح کرد: این موضوع سبب می‌شود دو زنه بودن این مرد لو برود و در این قضیه یک روح تلاش می‌کند این راز حفظ شود، اما موفق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نویسندگی این تله‌فیلم را محمد کراچیان برعهده داشته است، تصریح کرد: در این تله‌فیلم علی قیومی در نقش مرد دو زنه، محسن قاضی‌مرادی در نقش روح بازی می‌کنند و هم‌چنین سیف‌الله نامداری، الهه خوشکام، سهیلا هادی‌زاده، رضا بینا، ساناز نیک‌نام و مرتضی ریحانی در این تله ‌فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

شمس ادامه داد: هاشم شمس‌فلاورجانی دستیار اول و برنامه‌ریز، جواد نوری‌دیزیچه و مجتبی موسوی به عنوان دستیار کارگردان، تهیه‌کنندگان وحید پاکزاد و داریوش کریمی، جواد نوری‌دیزیچه به عنوان مسئول انتخاب بازیگران و هنروران، مدیر تصویربرداری حمید صیادی، مدیر صدابرداری مجتبی حبیب‌اللهی، دستیار اول تصویر مهیار میرجلالی و طراح گریم رضا سعیدی از دیگر عوامل این فیلم هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: عکاس و تصویربردار پشت صحنه ولی‌الله سلطانی و علی التجایی، منشی صحنه نگار رضایی، طراح صحنه و لباس هاشم شمس و مدیر تدارکات مصطفی الیاسی از دیگر عوامل این فیلم هستند و با توجه به اینکه این فیلم از جلوه‌ای ویژه کامپیوتری برخوردار است، تدوین و انجام جلوه‌ای ویژه کامپیوتری در این تله‌فیلم برعهده مهدی دهقان است. 

دستیار اول کارگردان این فیلم درباره لوکیشن‌های فیلم نیز گفت: فولادشهر، سپاهان شهر، فلاورجان و شهر اصفهان از جمله مکان‌هایی است که این تله‌فیلم در آنجا فیلم‌برداری شده است.

وی تاکید کرد: گر چه این فیلم برای بخش خصوصی تهیه می‌شود، اما با چند شبکه تلویزیونی برای پخش فیلم صحبت‌هایی کرده‌ایم تا پس از تدوین و مذاکرات نهایی از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش شود.

به گزارش فارس، پیش از این تله‌فیلم کفش‌های پاره از همین کارگردان جشنواره فیلم کودک سال گذشته در بخش فیلم‌های بلند ویدئویی شرکت داشت و این فیلم هم‌چنین از شبکه دو سیما پخش شده است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول