اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان سینما و تلویزیون خبر داد

تله فیلم «باجناق‌ها‌ی فراری» روی میز تدوین

خبرگزاری فارس: کارگردان سینما و تلویزیون گفت: تله فیلم باجناق‌ها‌ی فراری پس از طی مراحل تصویربرداری اکنون به مرحله تدوین رسیده است.

تله فیلم «باجناق‌ها‌ی فراری» روی میز تدوین

حمید طالقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تله فیلم 90 دقیقه‌ای باجناق‌ها‌ی فراری با بیان طنزگونه مراحل ضبط را سپری کرده است.

وی با اشاره به اینکه این تله فیلم داستانی در بخش خصوصی تهیه شده است، تصریح کرد: این فیلم روایتگر زندگی حاج احمد است که تحت تأثیر دامادهای خود حمید، هاشم و مسعود برای بهبود بخشیدن به زندگی دخترانش سند خانه خود را برای گرفتن وام در رهن بانک می‌گذارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: شخصیت اصلی داستان برای سر و سامان دادن زندگی دخترانش وام را در اختیار دامادهای خود قرار می‌دهد که همین کار وی ماجراهایی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه فیلم باجناق‌های فراری در اصفهان و شیراز تصویربرداری شده است، تاکید کرد: بازیگران این فیلم که از آنها می‌توان به حسین غیابی، محمدرضا سهرابی، سعید یاردوستی، آرش شاه سنایی، الهام باقری، رزا حسینی، فاطمه محمودی، حمیدرضا تربتیان، شکوفه امین‌پور و سعید محقق اشاره کرد، بیشتر از بازیگران اصفهانی هستند.

طالقانی ب بیان اینکه این کار را به تهیه‌کنندگی حسین غیابی و ناصر هیئتیان اعلام، اضافه کرد: اصغر دهقان نویسنده، داوود فروتن دستیار اول کارگردان، رویا مسجدی برنامه‌ریز، مانیا معینی منشی صحنه، یاسر زمانی تصویربردار و احسان نوروزی کار صدابرداری آن را به عهده داشته‌اند.

وی افزود: از دیگر عواملی که در این کار ما را همراهی کرده‌اند، محمد فشارکی طراح صحنه و لباس، رضا سعیدی طراح چهره‌پردازی، حمید محمدی مدیر تولید، محمد غیابی عکاس و مجید کاشی‌فروشان تدوین است.

کارگردان فیلم « باجناق‌های فراری» که کارگردانی فیلم سینمایی" رهاتر از دریا" در کارنامه خود دارد، اظهار کرد: هم اکنون هم در فیلم سینمایی " بدون اجازه" به کارگردانی مرتضی هرندی بازی کرده است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول