اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت شب یلدا؛

تله فیلم شب‌نشینی از شبکه شما و اترک پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: تله فیلم شب نشینی از تولیدات صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی که به رسم دید و بازدید و شب نشینی مردمان این استان می‌پردازد همزمان با شب یلدا طولانی‌ترین شب سال از شبکه اترک و شما پخش خواهد شد.

تله فیلم شب‌نشینی از شبکه شما و اترک پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی  صدا و سیمای خراسان شمالی، در این تله فیلم که به مدت 84 دقیقه و به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی غلامرضا رمضانی در 20 لوکیشن در شهرهای بجنورد، گرمه، جاجرم و... تولید شده است بازیگران استان از جمله محمدعلی شهر آشوب، فیروزه، گریوانی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این تله فیلم ساعت23  و 45 دقیقه پنج شنبه اول دی ماه از شبکه شما و در ساعت  19 روز چهارشنبه 30 آذر ماه از شبکه اترک شبکه استانی صدا و سیمای خراسان شمالی پخش خواهد شد.
بر پایه این خبر، مخاطبان برنامه‌های شبکه اترک می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد برنامه‌ها به صورت شبانه‌روزی به شماره پیامک  30000662 ارسال و یا با شماره تلفن‌های 162 و 05842209000 روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی تماس بگیرند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول