اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

دانشگاه آزاد با دانشجویان بدحجاب برخورد کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فومن با انتقاد از نحوه پوشش برخی دانشجویان در دانشگاه آزاد این شهرستان گفت: دانشگاه آزاد باید با دانشجویان بد حجاب برخود کند.

دانشگاه آزاد با دانشجویان بدحجاب برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه نمازگزاران لبیک گویان ندای حق هستند، اظهار کرد: حرمت ماه رمضان بسیار عظیم است و یک صعود و نزول دارد و کسی که ارزش این ماه را درک کند به صعود و کسی که بی‌بهره بماند به نزول می‌رسد.

وی با بیان اینکه امیرالمومنین (ع) انسانی کامل است که روح ملکوتی او به کبریا وصل شد، افزود: علی (ع) انسانی است که در زندگی رسول‌الله (ص) نقش مشهودی داشت و اسلام را با او می‌توان شناخت.

خطیب جمعه فومن، ادامه داد: امام علی (ع) سیاست‌مداری دنیا دوست نبود بلکه در طول حکومت خانواده خود را فدای اسلام کرد و تلاش می‌کرد که ریشه نفاق را خشک کند.

وی با بیان اینکه جز امام علی (ع) کسی نمی‌توانست افکار خوارج را باطل کند، اظهار کرد: امام علی (ع) کسانی را که از قرآن افکاری پوچ داشتند با شهامت، رشادت و قرآن شناسی خود شناخت و با آن افکار مبارزه کرد و به پوچی رساند.

صفوی، خدا را فراموش نکردن و به جا آوردن سنت پیامبر را بخشی از وصیتنامه امام علی (ع) به فرزندان خود عنوان کرد و گفت: امام علی (ع) در وصیتنامه خود به فرزندانش سفارش می‌کند که واجبات خداوند را به جا آورند و سنت پیامبر را ضایع نکنند و دشمن ظالم و یاور مظلومان باشند.

وی افزود: دنیا تشنه عدالت امیرالمومنین (ع) است که در وصیتنامه خود فرزندانش را به تقوای الهی و منظم بودن در کار و ایجاد صلح و صفا در بین یکدیگر سفارش کرد.

خطیب جمعه فومن، در ادامه کمیته امداد را یادگار امام خمینی (ره) دانست و ابراز کرد: کمیته امداد سفره‌ای است که در مملکت اسلامی پهن شده است.

وی عملیات ضربتی نیروی انتظامی برای جمع‌آوری مانکن‌های سطح شهر فومن را قابل تحسین خواند و تصریح کرد: مانکن‌هایی که روسری بر سر گذاشته و بدن انسان را نمایان می‌کنند عفت عمومی را زیر سئوال می‌برند و در جوانان ایجاد الگوی بد هستند.

صفوی، از پوشش دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی فومن انتقاد کرد و متذکر شد: نباید نوامیس ما با شلوار چسبان و بدحجابی وارد جامعه شوند و دانشگاه آزاد باید با دانشجویان بد حجاب برخود کند و اگر حراست این دانشگاه حرکتی برای جلوگیری از بدحجابی و بی‌عفتی دانشجویان نداشته باشد خودمان وارد عمل می‌شویم.

وی افزود: برخی‌ها هیچ ابایی از بدحجابی و بد لباسی ندارند و آزادانه در شهر قدم می‌زنند و کارمندان زن نباید با آرایش در محیط کاری حاضر شوند و با فروشندگان زن که با پوشش بد مشغول کار هستند باید برخورد شود.

خطیب جمعه فومن، با بیان اینکه آزادی را به هر قیمتی نمی‌خواهیم، یادآور شد: ما برای انقلاب خودمان بهای سنگینی داده‌ایم و اسلام در کشورمان زنده است و نباید خانواده شهدا از چنین وضعیتی نارضایتی داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول