اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم:

صبا به هماهنگی کامل رسیده است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: با اینکه پنج بازیکن خود را در دیدار با پرسپولیس در اختیار نداشتیم با ارائه بازی هماهنگ و کار دفاعی مطلوب بر پرسپولیس غلبه کردیم.

صبا به هماهنگی کامل رسیده است

مرتضی کاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی بسیار خوبی برابر پرسپولیس ارائه کردیم و مزد آن را نیز با استفاده از فرصت‌های گلزنی خود به خوبی گرفتیم.

وی یادآور شد: از تمام هوادارانی که دعای خیر خود را بدرقه بازیکنان صبا کردند تا در این دیدار حساس به پیروزی برسیم، تشکر می‌کنم، ما تیم بسیار خوبی هستیم که می‌توانیم حتی بهتر از فصل گذشته نتایج خوبی کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: در دیدار برابر پرسپولیس تهران در حالی که همه تصور می‌کردند پرسپولیس با حمایت از سوی تماشاگران خودی، برنده میدان خواهد بود، فوق‌العاده خوب بودیم و مزد بازی برتر خود را گرفتیم.

وی اضافه کرد: در این دیدار تمام شرایط تیم ما ایده‌آل بود و بازیکنان ما در زمین مسابقه لحظه‌ای از تلاش برای کسب موفقیت دست برنداشتند، کادر فنی ما بهترین ترکیب را انتخاب کرد، تعویض‌ها عالی بود و با دفاع و حمله به موقع موفق به شکست پرسپولیس شدیم.

کاشی تصریح کرد: ما از بخشیده شدن تماشاگران پرسپولیس نگرانی نداشتیم بلکه این اتفاق برای ما یک فرصت ارزشمند بود تا نشان دهیم که صبای قم توانمندی‌های بسیار زیادی دارد و می‌تواند یکی از مدعیان لیگ دوازدهم لقب گیرد.

وی عنوان داشت: تمرینات ما دو روز تعطیل است و با صلاحدید کادر فنی، بازیکنان به استراحت رفته‌اند بنابراین از چهارشنبه دور جدید برنامه‌های آماده سازی تیم را پیگیری می‌کنیم و امیدوارم شرایط بسیار خوبی کسب کرده و در هفته پنجم بازی خوبی برابر فجر ارائه کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: کسب سه امتیاز ارزشمند در دیدار با پرسپولیس تهران موجب شد تا با کسب رتبه سوم جدول رده بندی موقعیت خوبی داشته و با خیالی راحت به ادامه تمرینات خود برای دیگر بازی‌های لیگ برتر بپردازیم.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل پرسپولیس تهران به برتری دو بر صفر دست یافت و بعد از تیم‌های 10 امتیازی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در جایگاه سوم جدول رده بندی ایستاد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول