اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

خبرنگاران در انتقال اخبار امانتدار باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: خبرنگاران در انتقال اخبار امانتدار و انتقاد سازنده را در دستور کار خود داشته باشند.

خبرنگاران در انتقال اخبار امانتدار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ملایر ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی به حساسیت کار خبررسانی و خبرنگاری اشاره کرد و خبرنگاران را یکی از سختکوش‌ترین اقشار جامعه خواند و اظهار داشت: کار خبرنگاری به لحاظ حجیم بودن و گستردگی، همه زمینه‌ها و عرصه‌های جامعه را در برمی‌گیرد و با همه اقشار جامعه سر و کار دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نهایت همکاری را در امر اطلاع‌رسانی با خبرنگاران داشته باشند، گفت: یک خبرنگار خوب باید واقعیات را ببیند و با دید منطقی آن را بنویسد و اگر کار مسئولی ایراد و اشکال دارد با نقد منصفانه آن را بیان کند.

فرماندار ملایر در تأکید به خبرنگاران افزود: شما باید در کارتان به همه امور اشرافیت داشته باشید که اشرافیت شما در امور باعث بهتر نوشتن اخبار و تسریع در تدوین و تنظیم اخبار خواهد شد.

وی اعلام کرد: در کار خبررسانی و خبرنگاری موضوع امانتداری بسیار مهم است و لذا باید در امانتداری بسیار واقع‌بینانه عمل کنید و با انتقاد سازنده اخبار و اطلاعات را به مردم برسانید.

خیریانپور ابراز داشت: تخریب با انتقاد متفاوت است پس باید در این کار حساس از تخریب دیگران دوری کنید و سعی کنید با نگاهی عادلانه و منطقی آرامش را در سطح جامعه افزایش داده و ذهنیت منفی را از درون جامعه و بین مردم دور کنید.

وی دانش، بینش و کوشش را سه امر مهم در همه امور به ویژه کار خبرنگاری عنوان کرد و گفت: اگر این سه موضوع مهم در کارها باشد به موفقیت می‌رسیم.

فرماندار ملایر در ادامه ضمن تقدیر از خبرنگاران ملایر افزود: با توجه به همه کمبودها و کاستی‌هایی که در شهرستان‌ها برای خبرنگاران وجود دارد خبرنگاران ملایر در تمام برنامه‌ها و جلسات حضوری پررنگ دارند و شهرستان ملایر در این زمینه از جایگاه بالایی برخوردار است.

در ادامه نیز خبرنگاران ملایر به بیان دیدگاه‌ها و نظرات و مشکلات خود پرداختند و در نهایت نیز با دادن لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران و رسانه‌های ملایر تقدیر شد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول