اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان:

مسئولان پیشگام در ترویج فرهنگ معنویت و نماز باشند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان گفت: مسئولان پیشگام در ترویج فرهنگ معنویت و نماز باشند.

مسئولان پیشگام در ترویج فرهنگ معنویت و نماز باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان کنگان اظهار داشت: در ماه رمضان که با عنوان "ماه مهمانی خدا" نامگذاری شده است باید در مسیر شناخت فلسفه روزه قدم برداشته و از اثرات روحانی آن مانند صبر، کسب تقوا و درک طبقه محروم جامعه به ‌عنوان گوشه‌ای از برکات این ماه مبارک برخوردار شویم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: بهترین راهکار مقابله با بسیاری از مشکلات فرهنگی گسترش فرهنگ قرآن و دین در جامعه است و ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب است که باید از آن برای دستیابی به این هدف والا و ارزشی بهره بریم.

وی افزود: اگر در جامعه شاهد بروز مشکلات هستیم به این دلیل است که عامل به فرهنگ دین و قرآن نیستیم و با توجه به عصر تبلیغات و فضای مجازی و اینکه دشمن از این طریق هجمه‌های سنگینی را به کشور وارد می‌کند و باید در مسیر گسترش فرهنگ نماز و قرآن در جامعه قدم برداریم.

اهرمی بیان داشت: مردم و خصوصا نسل جوان از مسئولان و مدیران الگوپذیری دارند و به همین دلیل مسئولان و ادارات باید در ترویج معنویت، فرهنگ نماز و مفاهیم قرآنی پیشگام باشند.

وی با دعوت از مدیران اجرایی برای حضور در مراسمات لیالی قدر و برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد: حضور مسئولان باید در مراسم این ماه پررنگ باشد و به قرائت قرآن و عمل به دستورات و آموزه‌های انسان‌ساز آن اهمیت ویژه‌ای داده شود چرا که قرآن شأن مسلمان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان یادآور شد: رمضان ماه نزول قرآن، حلول رحمت و تجلی معرفت است، ماه تمرین خوبی‌ها است و لحظه لحظه‌ این ماه عبادت و ذره ذره اوقاتش نیایش به درگاه خداوند متعال است و باید از تمامی لحظات این ماه مبارک برای عبودیت به درگاه الهی بهره بریم.

اهرمی در تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: تشکیل جلسه با روحانیون بومی و اعزامی، چاپ بنر و اوقات شرعی، همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در طرح اکرام و ایتام، برگزاری محفل انس با قرآن، بازدید از مساجد و دیدار با روحانیون اعزامی، توزیع قرآن و مفاتیح در بین مساجد و حسینیه‌های شهرستان از اهم برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان بوده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول