اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان خبر داد

اختصاص یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار به بانک کشاورزی جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: در طرح توسعه بخش کشاورزی یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای رونق این بخش به بانک کشاورزی جنوب کرمان اختصاص داده شده است.

اختصاص یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار به بانک کشاورزی جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدعلی خائف‌زاده، بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه جیرفت را «هند کوچک ایران» می‌دانند، ظرفیت تبدیل شدن به منطقه استراتژیک را دارد.

وی افزود: در طرح توسعه بخش کشاورزی یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای رونق این بخش به بانک کشاورزی جنوب کرمان اختصاص داده شده است.

خائف‌زاده تصریح کرد: این اعتبار برای احداث مجتمع‌ها، شرکت‌های تعاونی و مهر کشاورز، صنایع بسته‌بندی و تولیدی و ... اختصاص داده می‌شود.

یکی از راه‌های جلوگیری از بروز خسارت‌ محصولات کشاورزی را بیمه دانست و ابراز داشت: بیشترین تسهیلات بخش کشاورزی را این بانک اعطا می‌کند.

خائف‌زاده عنوان کرد: بانک کشاورزی با ارائه اعتبار به کشاورزان موجب رونق بخش کشاورزی می‌شود.

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: حتی در دورترین نقطه جنوب کرمان شعبه‌هایی از بانک کشاورزی را تأسیس کرده‌ایم.

خائف‌زاده دیدگاه این مجموعه را توسعه بخش کشاورزی ذکر و خاطر نشان کرد: اگر بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی با یکدیگر تعامل و وحدت داشته باشند، گام‌های مؤثری در راستای توسعه این بخش برداشته می‌شود.

وی اذعان داشت: باید از ظرفیت متخصصان و کارشناسان بخش کشاورزی در راستای توسعه این بخش استفاده کرد.

خائف‌زاده بیان داشت: در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مناطقی را برای احداث مجتمع‌های دامپروری و گلخانه شناسایی کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: افرادی که تمایل به فعالیت در بخش کشاورزی دارند به ویژه فارغ‌التحصیلان این بخش، می‌توانند در قالب شرکت‌های مهر کشاورز از تسهیلات مورد نظر استفاده کنند.

خائف‌زاده بخش کشاورزی را ریسک‌پذیرترین بخش ذکر و تصریح کرد: برای جلوگیری از ریسک‌پذیری باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا کشاورزان دچار ضرر و زیان نشوند.

وی کشاورزان را بازوی توانمند بانک کشاورزی خواند و افزود: باید فرهنگ بیمه‌گذاری محصولات کشاورزی میان کشاورزان نهادینه شود.

خائف‌زاده رونق منطقه جنوب کرمان را در گرو رونق بخش کشاورزی دانست و عنوان کرد: با ایجاد صنایع تبدیلی برای این محصولات این امر محقق می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول