اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

مرغ 52 هزار ریالی در سطح لرستان در حال توزیع است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: گوشت مرغ با قیمت 52 هزار ریال در سطح لرستان در حال توزیع است.

مرغ 52 هزار ریالی در سطح لرستان در حال توزیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الله بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه قیمت گوشت مرغ در بازار مصرف لرستان با افزایش محسوسی رو به رو شد، به همین منظور با پی‌گیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده اکنون در تمام شهرهای استان قیمت مصوب برای گوشت مرغ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با پی‌گیری‌های انجام شده و به منظور رفاه حال مردم در ماه مبارک رمضان اکنون گوشت مرغ با قیمت 52 هزار ریال در بازار مصرف استان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از توزیع بیش از 950 تن گوشت مرغ با قیمت مصوب و پایین‌تر از قیمت بازار در استان خبر داد و گفت: سازمان صنعت، معدن و ‌تجارت لرستان برای کاهش دغدغه و نگرانی مردم به ویژه در ماه مبارک رمضان تلاش‌های فراوانی انجام داده تا مردم بتوانند به راحتی این ماده غذایی را تأمین کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش قیمتی بالاتر از 52 هزار ریال مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبری سازمان در میان گذارند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به برخورد با متخلفان اقدام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در راستای رفاه حال مردم به ویژه روزه‌داران توزیع گوشت مرغ در استان ادامه دارد، تا مردم بدون دغدغه این ماده پروتئینی را تأمین کنند.

بیرانوند افزود: این سازمان تمام تلاش خود را برای رفاه حال مردم در ماه مبارک رمضان به کار می‌گیرد تا مردم بتوانند کالاها و اقلام مورد نیاز خود را به راحتی تأمین کنند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول