اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای قم:

با اجرای صحیح کار تیمی بر پرسپولیس غلبه کردیم

خبرگزاری فارس: مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای قم در هفته چهارم لیگ برتر گفت: در دیدار با پرسپولیس تهران با اجرای صحیح کار تیمی و تاکتیک مناسب بر حریف غلبه کردیم.

با اجرای صحیح کار تیمی بر پرسپولیس غلبه کردیم

میلاد سلیمان‌فلاح که نخستین گل خود در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با پیراهن صبای قم به ثمر رساند، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این گل حاصل کار تیمی و بازی هماهنگ سایر بازیکنان صبا بود که من تنها تمام کننده آن بودم و این گل را به تمام هواداران و علاقمندان صبای قم تقدیم می‌کنم.

مهاجم جوان تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: گلزنی به پرسپولیس یا استقلال در ورزشگاه آزادی طعم شیرینی دارد، به خصوص اینکه پایه‌گذار پیروزی تیم شود و من هم به واسطه اینکه توانستم سهم کوچکی در پیروزی صبا در این دیدار حساس داشته باشم، بسیار خوشحالم.

وی در خصوص صحنه گل سوم صبای قم که توسط محسن ترکی داور مسابقه مردود اعلام شد، تصریح کرد: توسط مدافعان پرسپولیس کمی شارژ شدم اما فکر می‌کنم اگر داور اجازه ادامه بازی را می‌داد، بهتر بود زیرا با وجود خطای مدافعان حریف از کمند آنها فرار کرده و دروازه پرسپولیس را باز کرده بودم.

سلیمان‌فلاح عنوان داشت: به نظر من بازیکنان صبای قم مقابل پرسپولیس شاهکار کردند و این برد را به مردم قم تبریک می‌گویم، ضمن اینکه به نظر من صبای قم در این دیدار از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و توانست به پیروزی برسد.

وی یادآور شد: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین موفقیت در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است.

میلاد سلیمان‌فلاح در نیمه دوم دیدار با پرسپولیس تهران با صلاحدید کادر فنی صبای قم در ترکیب این تیم قرار گرفت و جایگزین بهمن طهماسبی شد تا با فرصت‌طلبی به موقع خود در حالی که صبایی‌ها مشغول خنثی کردن حملات پرسپولیس بودند، گل اول صبا را به ثمر برساند.

تیم فوتبال صبای قم در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دست به کار بزرگی زد و با گل‌های میلاد سلیمان‌فلاح و اکبر صادقی (پنالتی) که در 20 دقیقه پایانی بازی به ثمر رسید، توانست حریف خود را در حضور 70 هزار تماشاگر هوادار این تیم با نتیجه دو بر صفر شکست داده و با 9 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول