اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عملیات محوطه‌سازی کمپینگ گردشگری روستای بندرآباد آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان یزد از آغاز عملیات محوطه‌سازی کمپینگ گردشگری روستای نمونه گردشگری بندرآباد خبر داد.

عملیات محوطه‌سازی کمپینگ گردشگری روستای بندرآباد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد، محمد یارمند از اختصاص مبلغ 500 میلیون ریال به منظور محوطه‌سازی کمپینگ گردشگری روستای بندرآباد خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این کمپینگ گردشگری در روستای بندرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان صدوق قرار دارد که با اعتبار 500 میلیون ریال در سال 89 کار ساخت آن آغاز شد.

یارمند عنوان کرد: روستای بندرآباد با وجود ظرفیت‌های فراوان در امر گردشگری و برخورداری از آثار تاریخی فراوان، امکانات شایسته پذیرش گردشگر را ندارد.

وی از مهم‌ترین بناهای تاریخی بندرآباد به مجموعه سلطان بندرآباد اشاره کرد و افزود: این فضا به دلیل کمبود فضای اقامتی و تفریحی، شایسته پذیرش گردشگر نیست.

یارمند خاطرنشان کرد: بنابراین ایجاد فضای کمپینگ گردشگری نقش موثری در جذب گردشگر به این منطقه دارد.

یارمند ادامه داد: اعتبار ذکر شده تنها به منظور ساخت آلاچیق اختصاص یافته و در سال جاری نیز مبلغ 500 میلیون ریال به منظور ساماندهی و محوطه سازی اختصاص یافته است.

وی یادآورشد: دهستان رستاق به عنوان یکی از مناطق پایلوت هدف گردشگری در کشور شناخته شده و با وجود آثار تاریخی ارزشمندی همچون مجموعه سلطان بندرآباد، سالانه پذیرای علاقمندان زیادی به آثار تاریخی است.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول