اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

تصویب 1700 مصوبه در سفرهای شهرستانی زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: یک هزار و 700 مصوبه طی سفرهای شهرستانی در استان زنجان تصویب شده است.

تصویب 1700 مصوبه در سفرهای شهرستانی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد راهبردی دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم فرصت بزرگی است، تا عملکرد دستگاه‌ها با کیفیت بسیار خوبی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های بسیار مفصلی در زمینه یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور به ویژه در شهر مشهد صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی در سطح کشور صورت گرفته است که به استان زنجان نیز ابلاغ شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت در بسیاری از استان‌های کشور برگزار شده است، اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها در یک محدوده زمانی کوتاه و به صورت خلاصه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت آخرین فرصتی است که تکمیل‌ترین و مستند‌ترین عملکرد‌ها را در استان زنجان به نمایش بگذاریم، ادامه داد: باید همه عملکردها را جمع‌آوری کرده و مستندسازی کنیم.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه آمارها و موضوعات مختلف را در قالب و اشکال مختلف و با یک تدبیر هنرمندانه و با جذبه‌های خاص در نمایشگاه مهر ماندگار به نمایش گذاشته شود، تصریح کرد: اگر در این نمایشگاه توجه خوبی به ارائه عملکردها نشود جای این زحمات در اسناد تاریخ عملکرد هفت ساله خالی می‌ماند.

وی با تاکید بر اینکه واقعیت‌ها در نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت ارائه شود، یادآور شد: مقایسه هفت سال عملکرد دولت نهم و دهم با 27 سال گذشته مورد تاکید است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در برخی از شاخص‌ها عملکرد هفت ساله دولت‌های نهم و دهم چند برابر شاخص‌های 27 سال گذشته بوده است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد دولت نهم و دهم در برنامه‌های خود مهرورزی بوده است، خاطرنشان کرد: طرح‌های مهر ماندگار نیز با همین هدف اجرا می‌شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته برای برگزاری نمایشگاه بزرگ مهر ماندگار در استان زنجان متمرکز است، یادآور شد: تامین بخشی از اعتبارات از جمله تجهیز غرفه‌ها به عهده خود دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه سه کمیته در راس ستاد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت تشکیل شده است، ادامه داد: این کمیته‌ها شامل کمیته‌های زیربنایی و عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی است که دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه این کمیته‌ها قرار می‌گیرند.

استاندار زنجان با بیان اینکه کمیته‌های مذکور باید فعال شوند و اقدامات مورد نظر را کنترل کنند، اضافه کرد: اگر دستگاه‌ها با کمبود اعتبارات مواجه شدند از آنها حمایت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت اهمیت بسیار بزرگی دارد، تصریح کرد: حجم اقدامات بسیار بالا است و باید برای برگزاری بهتر این نمایشگاه تلاش‌های زیادی کرد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه انعقاد قراردادها و ایجاد غرفه‌ها برای دستگاه‌های اجرایی توسط معاونت برنامه‌ریزی وی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی ارتباط مستقیم با مسئول نمایشگاه ندارند.

وی با اشاره به اینکه برخی از اقدامات دولت برجستگی ویژه‌ای دارند که نباید در دل سایر کارها آورده شوند، افزود: استان زنجان در زمینه دولت الکترونیک نسبت به بسیاری از استان‌ها پیشتاز است و این امر باید به صورت برجسته در نمایشگاه مهر ماندگار به نمایش گذاشته شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات فرهنگی زیادی در استان زنجان انجام شده است که باید در نمایشگاه مهر ماندگار به این موضوع نیز پرداخته شود، ادامه داد: جشن مسکن مهر نیز یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه سفرهای شهرستانی در زنجان یکی از افتخارات این استان محسوب می‌شود، یادآور شد: در مجموع تعداد سفرهای شهرستانی  140 مورد بوده است که 49 سفر جلسه مشترک شورای اداری با شهرستان‌ها تشکیل شده است.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه طی سفرهای شهرستانی بیش از یک هزار و 700 مصوبه تصویب شده است، اضافه کرد: بیش از 80 تا 90 درصد از مصوبات سفرهای شهرستانی در استان زنجان عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: در طول دو سال گذشته یکصد بقعه امامزاده در استان زنجان مرمت شده است که آمار قابل توجهی است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول