اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 مازندران:

بی‌احتیاطی راننده نیسان منجر به مرگ مادر و فرزند شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران به تصادف منجر به فوت مادر و فرزندش در جاده آمل به بابل اشاره کرد و گفت: این حادثه در اثر بی‌احتیاطی خودوری نیسان رخ داد.

بی‌احتیاطی راننده نیسان منجر به مرگ مادر و فرزند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، فرزاد بزرگی اظهار داشت: در پی تصادفی که در جاده آمل به بابل حوالی روستای رشکلای آمل به وقع پیوست، یک دستگاه خودروی پیکان حامل سه نفر از اعضای خانواده در حال برگشت از مهمانی در مسیر به یک دستگاه خودرو نیسان که در حال پنچرگیری بود و اصول پارک و چراغ خطر را رعایت نکرده بود به شدت برخورد کرد.

وی به حضور نیروهای اورژانس 115 مازندران در این حادثه اشاره و تصریح کرد: در این حادثه کودک یک ساله و مادر 18 ساله خودرو پیکان در دم فوت شدند و پدر خانواده به علت ضربه شدید سر با آمبولانس 115 به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد.

رئیس اورژانس 115 مازندران با بیان اینکه پدر خانواده در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری است، گفت: با توجه به آخرین گزارش رسیده از بیمارستان 17 شهریور آمل، حال عمومی بیمار خوب است و فقط پارگی‌هایی در نقاط سر و صورت دارد.

بزرگی در ادامه سخنانش بر لزوم رعایت نکات ایمنی در جاده‌ها تاکید کرد.

رئیس اورژانس 115 مازندران همچنین گفت: صبح امروز در پی سقوط آسانسور در دخانیات آمل پنج نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

فرزاد بزرگی حال عمومی مصدومان را رضایت بخش اعلام کرد و افزود: در این حادثه افراد از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شدند.

وی به حضور نیروهای امدادی اورژانس 115 استان در این حادثه اشاره و تصریح کرد: نیروهای اورژانس 115 با انجام اقدامات اولیه درمانی، حادثه‌دیدگان را به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل کردند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول