اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد:

دولت توزیع یارانه‌ها را به امداد واگذار کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد پیشنهاد کرد دولت پرداخت یارانه‌ها به کمیته امداد واگذار کند چرا که امداد سال‌هاست ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌ها را می‌شناسد و بر نیازهای خانواده‌ها واقف است.

دولت توزیع یارانه‌ها را به امداد واگذار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن صناعی صبح امروز در مراسم جشن روزه اولی‌ها در اردبیل اظهار داشت: اگر توزیع یارانه در اختیار امداد باشد ساماندهی و برنامه‌ریزی‌ها به سمتی خواهد بود که مشکلات و نارسایی‌ها به حداقل رسیده و رفع نیازها را به صورت مستمر شاهد خواهیم بود.

مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد با بیان اینکه خدمات کمیته امداد تنها به پرداخت مستمری محدود نشده است، افزود: اگر خدمات ما محدود به این منابع باشد قطعاً مددجویان ما با مشکلات متعددی روبرو می‌شوند در حالی که ما خدمات مکملی نظیر خدمات فرهنگی، درمانی، عمرانی و... را نیز داریم.

صناعی تصریح کرد: کمیته امداد در راستای تسهیل خدمات‌رسانی وظیفه سنگینی را عهده‌دار است به طوری که تلاش می‌کنیم در این باب یک سری امکانات و زیرساخت‌ها با اولویت بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین را برقرار کنیم تا خیرین و نیکوکاران بتوانند از این طریق به سرعت و بدون موانع خاص پرداختی خود را انجام دهند.

مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد بیان داشت: کمیته امداد حضرت امام هیچ روندی را در راستای ایجاد فقر دنبال نمی‌کند که بگوییم در پرداخت یارانه‌ها تاثیر مثبت داشتیم یا نه.

وی تصریح کرد: اینکه هدفمند کردن یارانه‌ها در افزایش رفاه اجتماعی برای نیازمندان جامع تاثیر داشته است شک و یقین نداریم اما اعتقاد داریم پرداخت یارانه‌ها نیز باید ساماندهی شود.

صناعی هرگونه پرداختی بدون برنامه‌‌ و حرکت متشکل را سودمند ندانست و گفت: یک سری منابع در کشور باید در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار بگیرد اما اگر این منابع درست و دقیق و با برنامه‌ریزی توزیع شود رفع مشکلات را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد در پایان اظهار داشت: بسیاری از خانواده‌ها به دلیل نداشتن برنامه‌ریزی به این نقطه رسیدند و اگر بنا باشد منابعی را بدون هیچ گونه برنامه‌ریزی در اختیار آنها قرار دهیم مسلماً باز هم دچار مشکل می‌شویم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول