اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خباززاده:

پروژه‌های جدید عمرانی در یزد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون تحول اداری و املاک شورای اسلامی شهر یزد از اجرای پروژه‌های جدید در سطح شهر و نیز تکمیل پروژه‌های دیگر در سال جاری خبر داد.

پروژه‌های جدید عمرانی در یزد اجرا می‌شود

وحیدرضا خباززاده یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با توجه به افزایش روز افزون ترافیک سطح شهر در سال‌های آینده، قرار اجرای عملیاتی پروژه‌های جدید مانند زیرگذر حکیمیان، روگذر میدان ابوالفضل، روگذر شهدای محراب و زیرگذر میدان ابوذر در دستور کار شهرداری یزد است.

وی همچنین با اشاره به نابسامانی وضعیت آسفالت معابر سطح شهر یزد عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر و تسهیل در صدور پروانه ساختمانی از اولویت‌های اصلی شورا و شهرداری یزد در سال جاری است.

این عضو شورای شهر همچنین با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری بیان کرد: متاسفانه وضعیت نامناسب آسفالت و وجود خرابی‌های متعدد، خسارات زیادی به خودروهای شهروندان وارد می‌آورد و علاوه بر آن، چهره شهر نیز به نازیبایی می‌گراید و حقوق شهروندی را خدشه‌دار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آسفالت سطح بلوارها، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر در ش‍أن مردم یزد نیست، آسفالت معابر و بهسازی آنها در سه منطقه شهر، یکی از الویت‌‌های اساسی است.

خباززاده یزدی تصریح کرد: البته عوامل شهرداری نیز باید در این زمینه پیگیری‌های مستمر و جدی داشته باشند تا در تامین قیر مشکلی بروز نکند و روند اجرای کار نیز کند نشود و شرایط رضایت‌مندی شهروندان فراهم شود.

وی همچنین تسهیل در صدور پروانه ساختمانی و تلاش برای کاهش سرگردانی مردم در نظام مهندسی و بروکراسی اداری را از دیگر اولویت‌های سال جاری شهرداری و شورا برشمرد.

رئیس کمیسیون تحول اداری و املاک شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به برنامه‌های جدی شورا در زیباسازی شهر گفت: زیباسازی شهر در اولویت‌های سال آینده شهر و شوراست که اجرای آن ضروری و لازم است.

وی ادامه داد: کمیسیون اداری و املاک شورای شهر در راستای اخذ 10 درصدی سهم شهرداری از اراضی قابل واگذاری دولت و انجام اتوماسیون اداری و فناوری اطلاعات پیگیری‌های خوبی صورت داده است.

خباززاده یزدی با اشاره به رویکرد این شورا به سمت شهر و شهرداری الکترونیکی و اقدام‌های صورت گرفته در این زمینه، عنوان کرد: شورای شهر در صدد است تا در راستای تکریم ارباب رجوع، گام‌های عملی و اساسی بردارد.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول