اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کبدی چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت کبدی‌کاران چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کبدی چهارمحال و بختیاری از شرکت کبدی‌کاران این استان در مسابقات لیگ دسته یک کشور خبر داد.

شرکت کبدی‌کاران چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک کشور

محسن طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: کبدی‌کاران این استان در مسابقات کبدی لیگ دسته یک کشور که شهریورماه امسال در استان همدان برگزار می‌شود، به میدان خواهند رفت.

وی بیان داشت: تیم کبدی‌ چهارمحال و بختیاری با 12 ورزشکار و دو مربی و سرپرست در این مسابقات شرکت‌ می‌کند.

دبیر هیئت کبدی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کبدی‌کاران این استان از یک ماه پیش تمرینات خود را برای شرکت در این مسابقات آغاز کرده‌اند، گفت: در حال حاضر ورزشکاران این استان از نظر روحی و جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

وی ادامه داد: تیم کبدی این استان زیر نظر مربی خود تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار بوده و آماده شرکت در این مسابقات هستند.

طهماسبی همچنین به عملکرد کبدی‌کاران این استان در مسابقات هفت نفره لیگ برتر کشور اشاره کرد و گفت: کبدی‌کاران ما در این مسابقات که در زنجان برگزار شد، عملکرد خوبی از خود در این مسابقات به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه نتیجه نهایی این مسابقات هنوز اعلام نشده است، اعلام کرد: به احتمال فراوان کبدی‌کاران این استان در رتبه‌ پنجم و یا ششم این مسابقات قرار خواهند گرفت.

طهماسبی افزود: بعد از مسابقات لیگ برتر کبدی هفت نفره، کبدی‌کاران این استان برای حضوری قدرتمند در مسابقات کبدی لیگ دسته یک کشور تمرینات فشرده خود را آغاز کرده‌اند.

وی بیان داشت: با توجه به شناختی که من از ورزشکاران این استان سراغ دارم مطمئن هستم می‌توانند عملکرد خوبی از خود در این مسابقات به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول