اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال داروسازی وتاک ساری:

ساری قهرمان لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور شدند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داروسازی وتاک ساری از قهرمانی این تیم در لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.

ساری قهرمان لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور شدند

محسن سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اعلام این خبر گفت: مسابقات دور رفت لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور که با حضور چهار تیم به صورت رفت و برگشت مسابقه دادند در نیم فصل با قهرمانی تیم داروسازی وتاک ساری به پایان رسید.

وی تصریح کرد: تیم داروسازی وتاک ساری با تیم‌های شهدای امیرکلا، مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد و پیام مخابرات شیراز همگروه بود که در نهایت تیم داروسازی وتاک ساری با 10 امتیاز قهرمان نیم فصل و دور رفت این رقابت‌ها شد.

سرمربی وتاک داروسازی ساری داشت: در دور رفت این مسابقات، بازیکنان تیم موفق به کسب سه پیروزی و یک مساوی شدند.

سعیدی افزود: در نیم فصل نخست این رقابت‌ها تیم داروسازی وتاک ساری با 10 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد و پیام مخابرات مشهد به ترتیب با هشت و شش امتیاز دوم و سوم هستند.

وی خاطرنشان کرد: ترکیب تیم کاملا از بازیکنان جوان بومی شهر ساری است که توانسته نتایج بسیار خوبی در لیگ کسب کند و از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور است.

سعیدی متذکر شد: بازی‌های برگشت هم از هفته آینده برگزار می‌شود و تیم داروسازی وتاک همچون دور رفت برای کسب عنوان قهرمانی با آمادگی کامل حضور می‌یابد.

سرمربی تیم داروسازی وتاک ساری در پایان اظهار کرد: در این مسابقات امید اسلامی، افشین خوش‌اندام به عنوان مربیان و علیرضا زمانیان نیز به عنوان سرپرست این تیم را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

وی در پایان گفت: مدیریت و هزینه‌های باشگاه برعهده حسین لطفی‌نژاد مدیرعامل تیم است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول