اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری مازندران

مسیرهای تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری شمال ایران اعلام شد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری مازندران مسیرهای تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری به میزبانی مازندران را اعلام کرد.

مسیرهای تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری شمال ایران اعلام شد

علی نبیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری هفتم مهر را آغاز نوزدهمین دوره تور بین‌المللی سرداران و 10 هزار شهید استان اعلام کرد.

این مسئول بیان داشت: سال گذشته هجدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در غرب استان برگزار شد و امسال قصد داریم که تور نوزدهمین به میزبانی شرق مازندران برگزار شود.

وی افزود: برای بالابردن سطح کیفی این دوره از مسابقات، چندین جلسه با حضور اعضای کمیته برگزار شد.

سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری مازندران از مکاتبات و رایزنی با  چند کشور خارجی برای شرکت در این مسابقات خبر داد و یادآور شد: تیم‌های ازبکستان، تایلند، قزاقستان، مالزی و جمهوری آذربایجان در کنار چند تیم داخلی نیز حضور می‌یابند.

نبیان از رقابت 417 کیلومتری دوچرخه‌سواران خارجی و داخلی در تور نوزدهم خبر داد و افزود: شرکت‌کنندگان در پنج مرحله باید 417 کیلومتر را رکاب بزنند.

وی گفت: در مرحله نخست دوچرخه‌سواران مسافت 67 کیلومتری مجتمع ورزشی داراب ساری تا سه راهی لاریم بلوار خزر را رکاب خواهند زد.

سرپرست دوچرخه‌سواری مازندران درباره مرحله دوم تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این مرحله مسافت 97 کیلومتری میدان امام حسین (ع) ساری تا بابلسر را خواهند پیمود.

نبیان همچنین از رقابت 70 کیلومتری دوچرخه‌سواری در مرحله سوم خبر داد و بیان داشت: در این مرحله دوچرخه‌سواران مسافت هتل نوید ساری تا جاده کیاسر را رکاب می‌زنند.

وی درباره مرحله چهارم این مسابقات گفت: در این مرحله نیز دوچرخه‌سواران مسافت 87  کیلومتری قائمشهر به ورسک را رکاب می‌زنند.

سرپرست دوچرخه‌سواری مازندران درباره مرحله پایانی و پنجم این دوره از رقابت‌ها افزود: در مرحله پنجم نیز شرک‌کنندگان 95 کیلومتر مسیر ساری تا عباس‌آباد بهشهر را خواهند پیمود.

نبیان در پایان از اهدای پیراهن طلایی به نفر اول مراحل مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: برای جذب بیشتر تیم‌های خارجی و همچنین بالا بردن سطح کیفی مسابقات، مسئولان باید جوایز دلاری را افزایش دهند تا شاهد حضور تیم‌های خوب خارجی در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران باشیم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول