اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی:

بستان‌آباد با اجرای 126 پروژه عمرانی توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی از تصویب 89 میلیارد ریال اعتبار استانی برای اجرای 126 پروژه عمرانی برای توسعه شهرستان بستان‌آباد خبر داد.

بستان‌آباد با اجرای 126 پروژه عمرانی توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ مسجدی ظهر امروز در حاشیه نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی بستان‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این اعتبار برای اجرای 126 پروژه عمرانی شامل 12 پروژه جدید در این شهرستان هزینه خواهد شد.

وی افزود: در سال‌‌جاری در بخش آموزش و پرورش بیش از 5 میلیارد ریال، در بخش منابع آب 22 میلیارد ریال، در بخش صنعت و معدن 13.5 میلیارد ریال، در بخش حمل و نقل 13 میلیارد ریال و در بخش مسکن و عمران شهری و روستایی بیش از 18.5 میلیارد ریال در شهرستان بستان‌آباد اعتبار هزینه خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار در ادامه میزان پیشرفت مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به استان در شهرستان بستان‌آباد را 88 درصد اعلام کرد و افزود: از مجموع مصوبات سه سفر استانی هیئت دولت به استان، 122 مصوبه مربوط به شهرستان بستان‌آباد است که تاکنون 108 مورد از آنها اجرایی شده یا در دست اجراست.

وی اظهار داشت: در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی استان در بستان‌آباد، پنج مورد از مصوبات جلسات قبل از جمله برق صنایع، خانه‌های بهداشت روستایی، فاضلاب بستان‌آباد و جایگزینی منبع آب شرب "تیکمه‌داش" مطرح و تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ شد.

مسجدی با اشاره به ارائه گزارش شاخص‌های توسعه بستان‌آباد در این جلسه گفت: در جلسه امروز همچنین تاکید شد دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم را برای ارتقای شاخص‌های توسعه شهرستان بستان‌آباد تا رسیدن به متوسط استانی انجام دهند.

در نشست امروز شورای برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌شرقی همچنین گزارش نظارتی پروژه‌های عمرانی بستان‌آباد در سال 90 ارائه شد.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول