اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

خبرگزاری فارس مرجع خبری قابل اعتماد است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری قم به نقش خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی به جامعه اشاره و ابراز کرد: خبرگزاری فارس در عرصه اطلاع‌رسانی یکی از مراجع خبری قابل اعتماد است.

خبرگزاری فارس مرجع خبری قابل اعتماد است

سید رضا دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به تبیین نقش رسانه‌ها پرداخت و اظهار کرد: نقش خبرنگاران و رسانه‌ها بسیار ارزشمند است به نوعی که می‌توان رسانه‌ها را به عنوان قوه چهارم مورد تعریف و تعبیر قرار داد.

وی رسانه‌ها را پل ارتباطی اطلاع‌رسانی مردم و نظام دانست و بیان کرد: رسانه‌ها در بیان مطالبات مردم به حاکمیت و مطالبات حاکمیت از اقشار مختلف کشور نقش مهمی دارند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با بیان اینکه خبرنگاری شغل مقدسی است تاکید کرد: رسانه‌ها به عنوان پیکره اطلاع‌رسانی و انتقال اطلاعات نقش محوری دارند که موجب تبادل انتقال نظرات مردم از طریق نقد مشفقانه و منصفانه به عنوان پیکره اطلاع‌رسانی محسوب می‌شوند.

دهناد ادامه داد: هنگامی که رسانه‌ها نقد مشفقانه و منصفانه داشته باشند مواردی که در جامعه به عنوان مشکل و چالش مطرح است را با قلم خویش به حاکمیت منتقل کنند.

وی با بیان اینکه حاکمیت از نقد منصفانه و مشفقانه استقبال می‌کند تصریح کرد: ایفای صحیح نقش خبرنگاران در جامعه می‌تواند خدمت شایانی به توسعه و پیشرفت کشور کند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم تاکید کرد: رشد یک جامعه در گرو اطلاعات عالمانه‌ای است که خبرنگاران رسانه‌ها در جامعه منتشر کرده‌اند.

وی در ادامه به نقش خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی به جامعه اشاره و ابراز کرد: خبرگزاری فارس در عرصه اطلاع‌رسانی نقش مطلوبی را ایفا کرده است و توانسته است به عنوان یکی از مراجع خبری قابل وثوق و قابل اعتماد جایگاه خود را در استان قم پیدا کند.

دهناد با بیان اینکه رسانه‌های قم رسانه‌هایی هستند که عمرشان از 10 سال تجاوز نمی‌کند عنوان کرد: رسانه‌های استان قم با وجود اینکه در مدت زمان کوتاهی فعال شده‌اند ولی روند رو به رشدی را طی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت خبری استان قم بالاتر از آن چیزی است که اکنون به آن پرداخته می‌شود گفت: خبرنگاران برای رشد کیفی و کمی در عرصه خبر باید به سمت حرفه‌ای شدن پیش بروند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم ادامه داد: خبرنگاران قم نقش مهمی در اطلاع‌رسانی تحولات اخیری که در سطح کشور رخ داده است، داشتند.

وی افزود: خبرنگاران با هنرمندی مردم را در ابعاد سیاسی برای حضور در صحنه به خصوص حضور در انتخابات تشویق کردند و نقش مهمی در تقویت مشارکت‌های مردمی داشتند که این مهم قابل تقدیر است.

دهناد خاطر نشان کرد: خبرنگاران قم در همه زمینه‌ها به صورت هوشمندانه اطلاع‌رسانی کردند و در زمینه اقتصادی تلاش کردند چهره مناسبی از استان قم در جامعه به تصویر بکشند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول