اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیر اجرایی دومین جشنواره استانی دومینو خبر داد

رقابت40 گروه دانش‌آموز دختر اصفهانی در مسابقات دو‌مینوی اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی دومینو گفت: در حال حاضر 40 گروه از دانش‌آموزان دختر سراسر استان در سه مقطع تحصیلی مختلف در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

رقابت40 گروه دانش‌آموز دختر اصفهانی در مسابقات دو‌مینوی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید اسدی صبح امروز در حاشیه آیین افتتاحیه مسابقات استانی دومینو دانش‌آموزان، اظهار کرد: این دوره از مسابقات به‌عنوان دومین جشنواره دومینوی پژوهش‌سرا‌های سراسر استان به شمار می‌رود که دانش‌آموزان سه مقطع تحصیلی در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه 22 تیر‌ماه جاری این مسابقات در میان دانش‌آموزان دختر سراسر استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین 23 تیر‌ماه جاری مسابقات دومینوی دانش‌آموزی در میان دانش‌آموزان پسر سراسر استان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی دومینو با بیان اینکه 75 گروه از دانش‌آموزان اصفهانی در مسابقات دو‌مینو شرکت می‌کنند، تصریح کرد: در حال حاضر 40 گروه از دانش‌آموزان دختر سراسر استان در سه مقطع تحصیلی مختلف در این جشنواره شرکت کرده‌اند و فردا نیز 35 گروه از دانش‌آموزان پسر سراسر استان در این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد گروه‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات 9 گروه از دختران و 9 گروه از پسران تجلیل می‌شوند، ادامه داد: در هر یک از گروه‌ها چهار نفر از دانش‌آموزان سراسر استان شرکت می‌کنند و توانایی‌های خود را در زمینه مسابقات دومینو ارزیابی می‌کنند.

اسدی به هدف از برگزاری مسابقات استانی دو مینو دانش‌آموزان اشاره و تاکید کرد: ایجاد حس همکاری، تقویت فعالیت‌های گروهی و پرورش و تقویت قوه خلاقیت و تخیل دانش‌آموزان شرکت‌کننده از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات در میان دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه شش اصفهان در میان دانش‌آموزان سراسر استان به مدت دو روز در حال برگزاری است، افزود: سال گذشته 40 گروه دختر و پسر در مسابقات دومینوی استانی شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول