اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فضایی مملو از معنویت

جشن تکلیف 700 دختر دماوندی برگزار شد

خبرگزاری فارس: در فضایی شاد و معنوی جشن تکلیف 700 دانش‏آموز دختر مدارس مختلف شهرستان دماوند برگزار شد.

جشن تکلیف 700 دختر دماوندی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: برگزاری جشن‏هایی از این دست می‏تواند تاثیرات عمیق فرهنگی بر نسل امروز جامعه داشته باشد.

سیدقاسم حسینی از برپایی همایش روز معلم با حضور جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان دماوند خبر داد و افزود: در گذشته، همایش‏های روز معلم به صورت پراکنده در نقاط مختلف شهرستان دماوند برگزار می‏شد.

وی ادامه داد: اما از سال گذشته و با ایجاد تغییری مناسب در برپایی جشن روز معلم، این مهم به صورت متمرکز برگزار می‏شود.

حسینی اضافه کرد: با توجه به تجربه موفق برگزاری آیین روز معلم به صورت متمرکز با حضور همه فرهنگیان شاغل و بازنشسته سطح شهرستان در سال گذشته، این امر برای امسال نیز تکرار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند ادامه داد: در این مراسم از رئیس مجمع خیران مدرسه‏ساز کشور به عنوان سخنران دعوت به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: همچنین محل برپایی آیین روز معلم سال 91 نیز همانند سال گذشته، حسینیه بزرگ محله "قاضی" شهر دماوند انتخاب شده است.

حسینی با اشاره به برنامه‏های جنبی این مراسم خاطرنشان کرد: تجلیل از چهار فرهنگی منتخب استانی، 22 فرهنگی منتخب منطقه‏ای و 100 فرهنگی برگزیده شهرستانی از جمله برنامه‏های جنبی روز معلم محسوب می‏شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند ادامه داد: علاوه بر این، یک پیاده‏روی بزرگ خانواده‏های فرهنگیان نیز برای جمعه هفته جاری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول