اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد

انتخابات جشن تکلیفی برای همه مردم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی، انتخابات 12 اسفند را همانند جشن تکلیفی برای تمام گروه‌های سنی و اقشار مختلف دانست.

انتخابات جشن تکلیفی برای همه مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز به طور سرزده با حضور در محل فرمانداری تبریز بر روند ثبت و شمارش آرای انتخاباتی در این حوزه نظارت کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان ضمن قدردانی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم استان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات گفت: این تکلیف تنها محدود به جوانان و آینده‌سازان کشور نیست، یا فقط گستره حضور افراد سالم و تحصیلکرده را در بر نمی‌گیرد بلکه عرصه‌ای‌ است برای حضور اقشار مختلف، از پیر و جوان، سالم و بیمار، جانباز و ایثارگر، توانمند و کم برخوردار و در مجموع عرصه برای ادای تکلیف تمام مردم است که با حضور، مشارکت و همراهی همیشگی مردم همواره صحنه‌های بدیعی خلق می‌شود.

بیگی افزود: دیروز در شعب مختلف از نوعروس و تازه داماد و رای اولی‌ها، تا افراد کهنسال و خانواده شهدا همگی با شور و اشتیاق حضور یافتند و تلاش کردند در تعیین آینده کشورشان موثر باشند و تصویر زیبا از عظمت حضور ملت ایران رقم زدند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مسائل ویژه روز انتخابات در سطح استان گفت: با توجه به تغییرات ناگهانی آب و هوا به ویژه در مناطق جنوبی استان و بارش سنگین برف در این مناطق، تلاش گسترده‌ای برای حضور به موقع صندوق‌ها و انجام مراحل رای‌گیری صورت گرفت و در هیچ ‌یک از مناطق با مشکل حل نشده مواجه نبودیم.

وی همچنین از تمام کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان خواست پس از اعلام قطعی نتایج رای‌گیری و تایید آن توسط وزارت کشور همچون مدت تبلیغات که شعار «برنامه‌محوری آری، تخریب دیگران هرگز» را مدنظر قرار داده بودند، براساس اخلاق انتخاباتی رفتار کرده و صمیمیت و همدلی را جایگزین رقابت کنند.

بیگی افزود: امیدواریم تمام کاندیداها، چه کسانی که با رای و تایید مردم به‌عنوان نماینده مردم استان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشغول به انجام وظیفه خواهند شد و چه دیگر کاندیداها از همین امروز به‌عنوان افراد فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی، به رشد و تعالی استان و کشور یاری رسانند.

رئیس ستاد انتخابات استان از همکاری حدود 41 هزار کارگزار مختلف انتخاباتی در هیئت‌های اجرایی، نظارت، کاربران و متصدیان فنی و ماموران انتظامات در برگزاری موفق و بدون مشکل این انتخابات قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در مرحله تبلیغات و روز اخذ رای با کمترین میزان تخلفات روبه‌رو بودیم که باید از مسئولان امر تقدیر کرد.

وی افزود: روند برگزاری و دریافت آرا هرچند خالی از اشکال نبود اما به شدت قانونمند و در حد توان با کمترین مشکلات اجرایی همراه شده بود که موجب سربلندی دست‌اندرکاران برگزاری، کاندیداها و مردم است.

بیگی در خاتمه به این موضوع که پیروز واقعی انتخابات مردم بودند، اشاره کرد و گفت: مهمترین پیام این انتخابات، تاکید بر پشتوانه مردمی انقلاب است.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول