اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

جشن تکلیف 2 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن تکلیف 2 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان برگزار شد.

جشن تکلیف 2 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز یکشنبه جشن تکلیف 2 هزار دانش‌آموز دختر آموزش و پرورش ناحیه یک در سالن ابن‌سینا برگزار شد.

در این مراسم که با عبور دانش‌آموزان از محراب تزیین شده و قرآن آغاز می‌شد، برنامه‌های مختلف و متنوع شادی برای آنها در نظر گرفته شده بود تا دانش‌آموزان روز نخست 9 سالگی خود را با خاطره‌ای خوش آغاز کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در این مراسم ضمن تبریک این روز خجسته به دانش‌آموزان به سن تکلیف رسیده، اظهار کرد: ارزش روز به تکلیف رسیدن دانش‌آموزان بسیار بالاست چرا که از امروز شما دانش‌آموزان می‌توانید هر چه بیشتر به خداوند تعالی نزدیک شده و با خدای خود صحبت کنید.

علی مظاهری تصریح کرد: دختران 9 ساله از امروز رخت بزرگسالی بر تن کرده و با رخت کودکی خداحافظی می‌کنند و خود را برای عبادت خداوند آماده می‌کنند.

وی بیان داشت: دانش‌آموزان دختری که امروز به سن 9 سالگی رسیده‌اند باید عقاید اسلامی و اخلاقی را در زندگی خود بکار گرفته و روحی تازه به زندگی نوین خود بخشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان یادآور شد: همه شما باید تلاش کنید که در این زندگی جدید طراوت جسمی و روحی را امتحان کنید و به عنوان انسان متعهد الگویی برای سایر مسلمانان باشید.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول