اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد تاکید کرد

پرهیز از هر نوع مانع‌تراشی برای جلوگیری از فرار سرمایه‌گذاران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران یک کار عقلایی است، گفت:‌ اگر می‌خواهیم استانمان رشد کند، باید به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی توجه شود.

پرهیز از هر نوع مانع‌تراشی برای جلوگیری از فرار سرمایه‌گذاران

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه اخیرا در جریان مناقشه شهرداری با بخش خصوصی قرار گرفتم، تصریح کرد:‌ در این راستا اخیرا با یکی از مسئولان شهری تماس داشته و در این زمینه مذاکره داشتیم.

وی گفت: گزارش و فیلم مربوط به این مناقشه نیز تحویل دفتر شده که در اسرع وقت آن را رؤیت خواهیم کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی با بیان اینکه اکنون بستر سرمایه‌گذاری در استان خوب نیست، افزود: از این رو باید به سمتی رفت که سرمایه‌گذاران ترغیب شوند، نه آنکه عطای سرمایه‌گذاری را به لقایش ببخشند.

جعفری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و ضرورت استفاده از بخش خصوصی گفت:‌ مهمترین راه در این زمینه فراهم‌کردن تمهیدات لازم از سوی مسئولان دولتی برای تشویق سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: از این رو باید سعی شود سرمایه‌گذار در بخش های مختلف استان جذب شده تا افزایش سرمایه‌گذاری در خراسان‌شمالی رقم بخورد.

نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از هرگونه مانع تراشی که سبب فرار سرمایه‌گذاران شده پرهیز شود، گفت: ‌همه در این زمینه و در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی و نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مسئول هستند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول