اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره 2012 کشور اسپانیا

عکاس اصفهانی از فیاپ مدال طلا کسب کرد

خبرگزاری فارس: با برگزاری جشنواره 2012 کشور اسپانیا اصغر صامتی عکاس اصفهانی توانست مدال طلای این دوره از جشنواره را به خود اختصاص دهد.

عکاس اصفهانی از فیاپ مدال طلا کسب کرد

اصغر صامتی برنده مدال طلای جشنواره 2012 کشور اسپانیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: عکس «لباس من» توانست، مدال طلای این جشنواره را از فدراسیون جهانی هنر عکاسی (FIAP) به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره 2012 کشور اسپانیا یک مجموعه جشنواره است که چهار جشنواره در زیرشاخه خود دارد، تصریح کرد: این چهار جشنواره با وجودی که از نظر سال برگزاری متفاوت هستند، اما از نظر قوانین و نحوه اجرایی در یک سطح قرار دارند.

عکاس اصفهانی با بیان اینکه در این جشنواره دو نوع مدال یکی از طرف انجمن عکاسی آمریکا و دیگری از طرف فدراسیون جهانی هنر عکاسی به برگزیدگان اهدا می‌شد، تاکید کرد: علاوه بر کسب مدال طلا در بخش سیاه و سفید از طرف فدراسیون جهانی هنر عکاسی(فیاپ) برای عکس «گندم برای نان» نیز مدال برنز را از این فدراسیون به دست آورده‌ام.

وی که با ارسال 17 اثر در یک بخش جشنواره 2012 کشور اسپانیا شرکت کرده بود، ادامه داد: به غیر از کسب مدال‌ها، هشت عکس پذیرفته شده توسط هیئت داوران جشنواره در یکی از مجموعه‌های این جشنواره داشته‌ام.

صامتی که یکی از هشت نفری است که در ایران دارای AFIAP است، اضافه کرد: در کل ایران تنها ارسطویی، مؤمنی، رضا وهمی، مهدی منتصب، امید امیدواری و رضا میلانی کسانی هستند که این رتبه را از طرف فدراسیون جهانی هنر عکاسی (FIAP) کسب کرده‌اند.

وی AFIAP را نخستین مدرک جهانی عکاسی دانست و اظهار کرد: این بدین معنی است که این عکاس در 15 کشور جهان 50 عکس برگزیده دارد و در جوامع عکاسی این مدرک، شناخته شده و معتبر است که عکاس در بیشتر نقاط جهان به راحتی می‌تواند به حرفه عکاسی بپردازد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول